مشکل اصلی زنان کارآفرین چیست؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: یکی از مسائل عمده در فراوری محصولات بانوان نبود فروش و بازاریابی مناسب است.

مشکل اصلی زنان کارآفرین چیست؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، صدیقه ربیعی بابیان اینکه توجه به سلیقه مخاطب اهمیت بسیاری دارد، اظهار کرد: هنرمندان باید به وسیله این نمایشگاه ها سلیقه مخاطبان را شناسایی و بر اساس تقاضای فرهنگی افراد به فراوری کالا اقدام نمایند.

ربیعی با تأکید براینکه آموزش فنون بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیح داد: اگر زنان تا حدودی با بازاریابی محصولات آشنایی داشته باشند و کیفیت کارشان را افزایش دهند، مسئله ای در زمینه فروش نخواهند داشت. وی در ادامه به بازار مالی محصولات خانگی و صنایع دستی اشاره و اظهار کرد: این صنعتگران برای ماندگاری در بازار رقابتی باید با شیوه بسته بندی محصولات آشنا شوند تا به بهترین راه ممکن مخاطب و خریدار جذب نمایند. مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به ظرفیت بالای فضای مجازی برای رونق کسب وکار اشاره نمود و گفت: در بیشتر کشورهای توسعه یافته محصولات صنایع دستی و هنری زنان به وسیله فضای مجازی تبلیغ شده و به فروش می رسد و ما نیز نیازمند مدیریت جامع تبلیغاتی در فضای مجازی و وب سایت هستیم. ربیعی با اشاره برگزاری نمایشگاه آثار هنری زنان توضیح داد: هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان با خلق آثار هنری ایجاد فضایی در راستای معرفی صنایع دستی به شهروندان است. وی بابیان اینکه زنان شاغل در منزل جایی برای عرضه محصولات خود ندارند، اضافه نمود: نمایشگاه عرضه محصولات هنری و صنایع دستی زنان بهترین فرصت برای فروش و افزایش کسب وکار در میان بانوان است. ربیعی اعلام نمود: خوشبختانه تعداد زنان تحصیل نموده جامعه رو به افزایش است و باید کوشش کنیم که این بانوان علاوه بر خوداشتغالی به اشتغال زایی و کارآفرینی هرچه بیشتر نیز اقدام نمایند. این مسئول یادآور شد: زنان می توانند با دریافت کارت صنایع دستی از تسهیلاتی که دولت در نظر گرفته است، بهره مند شوند. به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نمایشگاه خانواده مینودری از بیست وششم هرماه تا سوم ماه بعد در مجتمع تجاری مهر و ماه واقع در چهارراه خیام دایر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل اصلی زنان کارآفرین چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اصلی زنان کارآفرین چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید