مقاصد سفر برای یادگیری زبان اسپانیایی ، یادگیری اسپانیایی در سفر

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، اگر می خواهید زبان اسپانیایی یاد بگیرید یا در حال حاضر در حال تمرین هستید، یکی از برترین راه ها برای تسلط بر زبان، سفر به کشورهای اسپانیایی زبان است. این مقاصد نه تنها فرصتی عالی برای یادگیری اسپانیایی را فراهم می نماید، بلکه فرصت بسیاری برای تماشای منظره ها و جاذبه های عالی برای کشف آنجا را نیز فراهم می نماید.

مقاصد سفر برای یادگیری زبان اسپانیایی ، یادگیری اسپانیایی در سفر

کلمبیا

ممکن است کلمبیا برای صحبت کردن زبان اسپانیایی از همه مقصد ها بهتر باشد. به ویژه کلمبیای مرکزی به عنوان محلی که لهجه کمی دارند و تمایل دارند که به آرامی صحبت نمایند . اگرچه در همه شهر های این کشور مزایایی وجود دارد، برترین شانس شما این است که می توانید وقت خود را صرف دنیاگردی در بوگوتا یا مدلین (دومین شهر بزرگ کلمبیا) کنید. لهجه هایی که در طول ساحل کارائیب یافت می گردد برای مبتدیان چالش برانگیز است. اگر نگرانی شما در خصوص کلمبیا این باشد که یک کشور خطرناک برای بازدید است ، دیگر این مورد وجود ندارد - در واقع، شما به احتمال زیاد در استرالیا به وسیله یک کوسه خورده می شوید تا این که در بوگوتا، مرکز کشور کلمبیا، ربوده شوید. در میان تمرین، شما کوهستان های پوشیده از برف وآتشفشان ها، جنگل های آمازون که پر از حیات وحش هستند، سواحل بکر و طبیعی و شهرهای تاریخی مجذوب کننده و بی نظیر را خواهید یافت.

مکزیک

لهجه مردم مکزیک کمی بیشتر است، البته این می تواند به مکانی که شما در آن کشور هستید نیز بستگی داشته باشد. با این حال، با وجود مردم خیلی مهربان، اینجا تمرین زبان اسپانیایی برای شما خیلی آسان تر خواهد شد. مردم بومی برای بیگانه هایی که می آیند و سعی می نمایند زبان یاد بگیرند ارزش قائل می شوند، حتی اگر این بدان معنا باشد که آن ها فقط چند کلمه را به صورت ضعیف بتوانند تلفظ نمایند. صبوری خیلی زیاد آن ها و تمایلشان برای یاری به شما باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می گردد. اگر شما از آن دسته مسافرانی هستید که از تمدن های باستانی شگفت زده می شوید، اثر باستانی در کنار دهانه ایتزا منحصر به فرد است و مسلما شما را هیجان زده خواهد نمود. در اینجا شما می توانید زمینه های تمدن مایان مانند Cenote Sagrado، یک مخزن بزرگ به با قطر حدود 200 فوت ، را کشف کنید. باستان شناسان در بازدید هایشان پشم، حلقه های طلایی، گردنبند و حتی استخوان های انسان های قدیمی را کشف نموده اند که بقایای دختران جوان قربانی Chaac خدای باران مایان بوده است.

گواتمالا

در سفر به کشورهای اسپانیایی زبان، گواتمالا را از قلم نیاندازید. گواتمالا نه تنها برای کسانی که در پی تعطیلات با صرفه جویی مالیند ایده آل است، بلکه یکی از ارزان ترین کشورها در آمریکای لاتین است. در یک دوره ای از زمان مسافران از رفتن به این مکان اجتناب می کردند ،بنابراین رئیس جمهور کنونی آن کشور یاری کرد تا فساد سیاسی را ریشه کن سازد و دوباره آن مکان را برای بازدید امن کند. بسیاری از جاذبه های آن در حال بازسازی یا توسعه است ، از جمله پارک ملی تیکال، که میزبان یکی از بزرگترین شهرهای مایان می باشد که تا کنون کشف شده و منحصر به فرد ترین ویرانه های گواتمالا است. اطمینان حاصل کنید که وقتی در اینجا هستید حتما از دریاچه Atitlan تماشا کنید. این دریاچه به وسیله دهانه سه آتشفشان و تعدادی از روستاها که در آن زندگی می نمایند، احاطه شده است جایی که گوانتانامویی ها زندگی می نمایند یک زندگی سنتی است که فرصت شگفت انگیزی برای جذب فرهنگ و طبیعت، و بعلاوه پیاده روی، قایقرانی، شنا و دوچرخه سواری که در آنجا لذت بخش است را ارائه می دهد.

اسپانیا

چه جایی برای تمرین و یادگیری اسپانیایی بهتر از زادگاه همان زبان است؟ زبان اسپانیایی در کشور اسپانیا کاملا متفاوت از زبانی است که در کشورهای آمریکای لاتین صحبت می گردد. زبان اسپانیایی درطی قرن ها درآمریکای لاتین بیشتر تکامل یافته و تغییر نموده است، بنابراین نسخه ای از این زبان که در بسیاری از منطقه ها اسپانیا صحبت می گردد به صورت سنتی ترین شکل است. اسپانیا یک فرهنگ مجذوب کننده دارد که ترکیبی از تاثیرات اروپایی، مدیترانه ای و شمال آفریقا است. مادرید یک شهر بزرگ است که نه تنها باعث تمرین زبان می گردد، بلکه برای کسانی که عاشق هنرهستند نیز مانند بهشت است. در اینجا شما می توانید مثلث طلایی هنر را بیابید که به سه موزه هنری برجسته آن اشاره دارد: موزه دلف پرادو، موزه Thyssen-Bornemisza و موزه رینا صوفیه. به علاوه، بر خلاف بارسلونا که بسیاری از مردم در آن جا به کاتالان صحبت می نمایند، ساکنان مادرید به زبان اسپانیایی کاسپندی (اسپانیایی اروپایی سنتی) صحبت می نمایند. البته آن ها نیز مایلند که لهجه بین المللی داشته باشند زیرا فهمیدن آن آسان تر است.

کاستاریکا

کاستاریکا را به عنوان یکی از مقاصد سفر به کشورهای اسپانیایی زبان قرار دهید. در کاستاریکا، شما می توانید به کارائیب، جنگل های بارانی، و اقیانوس آرام به عنوان تفریحگاه های نهایی سفر کنید و در ین حال به یادگیری اسپانیایی خود بپردازید. مردم خونسرد در این جا آرام صحبت می نمایند و این برای سخن گویان مبتدی خیلی سخت وسنگین نیست. این برای سخنگویان زبان اسپانیایی در تمام سطوح و کسانی که می خواهند سفری منحصر به فرد داشته باشند و غرق در طبیعت شوند ایده آل است. صدها مایل شن زار در هر دو سواحل وجود دارد، خطوطی که از میان جنگل های ابر حجیم و بعضی از گیراترین زیستگاه های قابل توجه در دنیا رد شده است. اگر دوست دارید شیرجه بزنید، در کاستاریکا بهتر از Isla del Cano وجود ندارد. این جزیره برای تمام سطوح غنی از زندگی دریایی، از جمله لاک پشت های دریایی، ماهی های پهن ، مار ماهی ها، دلفین ها، قاشقک های بزرگ و کوسه ها، غواصی را ارائه می دهد.

بوینس آیرس، آرژانتین

آرژانتین برای یادگیری اسپانیایی به صورت پیشرفته و بعلاوه کسانی که می خواهند از طیف گسترده ای از فعالیت های سرگرم نماینده لذت ببرند ایده آل است. اسپانیایی که در این کشور صحبت می نماید، به ویژه در بوینس آیرس، سبک خاص خود را دارد که آن را از هر کشور دیگری متفاوت می نماید و به شما تجربه منحصر به فرد یادگیری اسپانیایی را می دهد. بوینس آیرس خود یک شهر بسیار منحصر به فرد است، شما احتمالا سخت بتوانید آن جا را ترک کنید. نه تنها شما می توانید به یادگیری اسپانیایی خبپردازید، بلکه می توانید پایکوبی تانگو را نیز از مردم محلی که عاشق پایکوبییدن در شب هستند ، یاد بگیرید.

پرو

ماچو پیچو محبوب ترین جاذبه توریستی و یکی از شگفتی های باستان شناسی معروف در دنیا و کشور پرو است و سالانه تعداد بازتماشامایندگان بی شماری را از سراسر دنیا جذب می نماید. شما در سفر به پرو می توانید از همه چیز لذت ببرید از شهر لیما هیجان انگیز گرفته تا سواحل شگفت انگیز و شهر مجذوب کننده کوزکو . کوزکو یک شهر رونق یافته با تاریخ استعماری مجذوب کننده است و یک انتخاب عالی برای یادگیری اسپانیایی استمرکز، لیما، دارای موزه های بزرگ،صحنه های پرطرفدار آشپزی و صخره های نمایشی است که به سمت اقیانوس آرام رفته اند. بعلاوه در این سفر، شما فرصتی برای کشف گذشته کلمبیا، Miraflores مدرن و پیوستن به پایکوبی شبانه خواهید داشت که می توانید در آن جا ازغروب تا سپیده دم سالسا بپایکوبیید.

اکوادور

اکوادور را در برنامه خود میان سفر به کشورهای اسپانیایی زبان برای یادگیری اسپانیایی جای دهید. اکوادوری ها از دلار آمریکا استفاده می نمایند. این مکان برای بسیاری از بازنشستگان آمریکای شمالی است. اگر شما در خصوص رفتن به جایی که به طور بالقوه نمی توانید در آن جا بدون مشکل، روان و سلیس حرف بزنید عصبی هستید، این مکان جای خوبی برای راحت تمرین کردن است. مردم بومی به طور کلی وقتی بیگانه ای به آنجا می آید و به زبان اسپانیایی صحبت می نماید ، بیشتر مشتاق می شوند که به او یاری نمایند. اکوادور برای تماشا و انجام بسیاری از کارها ، از جمله سفر به دریاچه کویلوتا، مناسب است. بعلاوه تجربه قرار گرفتن بر لبه دهانه آتشفشان خاموش و آب های غبارآلود دریاچه چیزی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

منبع: همگردی

به "مقاصد سفر برای یادگیری زبان اسپانیایی ، یادگیری اسپانیایی در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد سفر برای یادگیری زبان اسپانیایی ، یادگیری اسپانیایی در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید