نوار تست گرافنی پیروز به دریافت جایزه برترین در نوآوری شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، شرکت گرافیل (Grapheal) برنده جایزه معتبر CES 2022 Innovation Award در لاس وگاس شد. این شرکت برای محصول خود یعنی نوار تست گرافنی برای شناسایی نشانگر های زیستی پیروز به دریافت این جایزه شد.

نوار تست گرافنی پیروز به دریافت جایزه برترین در نوآوری شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اخبار و رویدادها، شرکت گرافیل عضو اصلی پرچم دار گرافن بوده که به تازگی برنده جایزه برترین در نوآوری از نمایشگاه Consumer Electronics (CES) شده است که تاثیرگذارترین رویداد فناوری دنیا است. وینسنت بوچیات، مدیرعامل و یکی از بنیان گذاران شرکت گرافیل می گوید: ما از دریافت این افتخار هیجان زده هستیم. این شرکت فناوری های مبتنی بر گرافن را برای بخش های مراقبت های بهداشتی و پزشکی توسعه می دهد. سال گذشته، شرکت گرافیل نزدیک به 2 میلیون یورو سرمایه گذاری خصوصی جذب کرد.

جایزه برترین در نوآوری CES فناوری TestNPass Grapheal را به رسمیت شناخت، این محصول یک نوار تست مستقل برای شناسایی نشانگرهای زیستی و ارائه یک برچسب RFID رمزگذاری شده است. در این محصول، گرافن حساسیت فوق العاده ای را در زیست حسگر دیجیتال ایجاد می نماید.

بوشیات شرح می دهد: ما از حساسیت منحصر به فرد گرافن برای شناسایی مولکول های زیستی در سطح پایین و بدون احتیاج به تقویت استفاده می کنیم.

شرکت گرافیل عضو اصلی پرچم دار گرافن، تنها استارت آپی است که در کنار غول داروسازی Abbott این جایزه را در رده مراقبت های بهداشتی دریافت نموده است.

از آنجایی که این دستگاه به طور همزمان با یک برنامه تلفن هوشمند رایگان به وسیله NFC همراه است، نتایج آزمایش سریع تر از روش های سنتی در دستگاه دیجیتال در دسترس قرار می گیرد. برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، TestNPass از شناسه های بیومتریک ایمن و فناوری RFID رمزگذاری شده استفاده می نماید.

بوشیات تأیید می نماید: گذرنامه سلامت ما بدون اشتراک گذاری اطلاعات شخصی آنلاین خوانده و تفسیر می گردد.

TestNPass شرکت گرافیل یکی از تنها 15 برنده در دسته های مختلف، از مجموع بیش از 1800 کاندید در سراسر دنیا بود که رکوردی در تعداد درخواست ها برای این جایزه معتبر فناوری است. بوشیات و همکارانش این جایزه منحصر به فرد را دریافت خواهند کرد. این محصول در نمایشگاه CES که از 5 تا 8 ژانویه 2022 در لاس وگاس، برگزار گردید، به نمایش عایدی.

بوشیات با افتخار می گوید: این مسابقه سالانه تنها به برترین و خلاقانه ترین محصولات در طراحی و اعطا می گردد.

او می افزاید: این جایزه قطعاً به ما یاری خواهد نمود تا فناوری خود را که در اروپا تأمین اقتصادی و پیشرفته است، در بازارهای آمریکا و بین المللی ارتقا دهیم.

کاری هجلت، رئیس بخش نوآوری پرچمدار گرافن، تاکید می نماید: این جایزه پتانسیل بالای بازار محصولات دارای گرافن را نشان می دهد. شرکت گرافیل یکی از اعضای با ارزش پروژه ما است که به وسیله کمیسیون اروپا تامین اقتصادی شده است تا گرافن و مواد لایه ای را به بازار بیاورد. جوایز فوق العاده معتبر نمایشگاه CES معمولاً به شرکت های چند میلیاردی مانند سونی، اپل، ابوت اعطا می شوند. ما کاملاً خوشحالیم که آن ها تصمیم گرفتند سال جاری شرکت گرافیل را به رسمیت بشناسند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نوار تست گرافنی پیروز به دریافت جایزه برترین در نوآوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوار تست گرافنی پیروز به دریافت جایزه برترین در نوآوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید