پایش شرایط روسازی 4200 کیلومتر از معابر شهر تهران
به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از اسکن و پایش 4 هزار و 200 کیلومتر از معابر اصلی تهران طی سه مرحله اطلاع داد.

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، آقای مجید کیانپور با بیان این مطلب اضافه نمود: مشاوره و ارزیابی این شرکت از شرایط روسازی معابر کلان شهر تهران در اختیار سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.
کیانپور گفت: در ادامه همکاری با شهرداری کلانشهر های کشور، تفاهم نامه عملیات اجرایی فاز سوم برداشت مکانیزه و پیاده سازی سیستم مدیریت نگه داری معابر بزرگرا هی شهر تهران (Tehran PMS 1400) میان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران به امضا رسید.
کیانپور اضافه نمود: در ادامه انجام خدمات فنی و مهندسی و همکاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حوزه فعالیت های خدمات مشاوره و ارزیابی شرایط روسازی های معابر کلان شهر تهران، قرارداد فاز سوم برداشت مکانیزه و پیاده سازی سیستم مدیریت نگه داری معابر بزرگرا هی شهر تهران (Tehran PMS 1400)، سال جاری مابین سازمان مشاور فنی و مهندسی شهرداری تهران و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه فاز اول و دوم این پروژه در 2 سال گذشته عملیاتی شده بود، اضافه نمود: در اجرای فاز سوم این پروژه از دستگاه اسکنر سطح جاده (LCMS) و تجهیزات خاص و مطابق با استاندارد روز جهان برای پایش و مقدار گیری اتوماتیک خرابی های سطحی بزرگراه ها و بخشی از خیابان های منتخب شهر تهران در برداشت های میدانی کامل معابر بزرگراهی، معابر اصلی منتخب و تبادلات (رمپ و لوپ های بزرگراهی) به طول بالغ بر 4200 کیلومتر- خط به وسیله متخصصین فنی و مهندسی دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استفاده شده است.
کیانپور با اشاره به اینکه پس از تکمیل عملیات برداشت میدانی، تحلیل و پردازش داده های اخذ شده انجام خواهد شد توضیح داد: آماده سازی نقشه های اجرایی و تهیه گزارش نهایی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه فرایند مطالعات اجرا شده در شهر بزرگ تهران با پیشرفت بسیار مطلوبی همراه بوده ادامه داد: اطلاعات حاصل از مطالعات مذکور در قالب گزارش های مدیریتی، نقشه های اجرایی (رویکرد های نگهداری جاری، پیشگیرانه، بهسازی و ...)، در جهت های قطعه بندی شده و به تفکیک منطقه ها 22 گانه، همراه با برآورد اقتصادی احجام عملیات نگه داری، طی 3 ماه آینده تهیه و پس از بارگذاری در سامانه web- GIS مدیریت روسازی معابر شهر تهران، در اختیار کارفرما قرار می گیرد.
منبع: خبرگزاری آریا