پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرنگاران/قم مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: پورتال و پایگاه اطلاع رسانی واحد با عنوان زیارت و گردشگری راه اندازی شده است.

پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است

مهدی کلانترزاده در حاشیه بازدید رسانه ها از فعالیت های تسهیلات نوروزی، با اشاره به فعالیت های کمیته اطلاع رسانی، اظهار کرد: این کمیته دارای 23 عضو است و در طول مدت زمان فعالیت تعداد پنج جلسه کاری را برگزار نموده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه از سوی سایر دستگاه ها اتفاق جدی ای در این راستا رقم نخورده است، بیان کرد: عمده وظایف کمیته اطلاع رسانی در سه بخش تبلیغی، ترویجی و هدایت است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه سال جاری چاپ بروشور کاغذی را به صفر نزدیک کردیم، عنوان نمود: در دوران کرونا ارتباط مردم با فضای مجازی تقویت شد که به همین علت توانستیم سال جاری کمترین تعداد بروشور کاغذی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات مطلوبی که در نوروز سال جاری رقم خورد راه اندازی پورتال و پایگاه اطلاع رسانی واحد با عنوان زیارت و گردشگری است که به عنوان پورتال اصلی دارای کامل ترین و جامع ترین اطلاعات است.

کلانترزاده با بیان اینکه با همکاری همراه اول روزانه حدود 320 هزار پیامک اطلاع رسانی به زائران ارسال می گردد، اعلام کرد: خوشبختانه راه اندازی این سامانه موجب شده است تا مراجعه فیزیکی به ستادهای هشت گانه کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه در سامانه 137 شهرداری هزار و 680 نفرساعت فعالیت دارند، توضیح داد: سامانه 137 شهرداری در زمینه اسکان و هدایت زائران رتبه اول را داشته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه در این سامانه حدود 8 هزار پاسخگویی تماس داشته ایم، یادآور شد: بعلاوه جشنواره رسانه ای زائران کریمه را نیز داریم که امیدواریم با استقبال بالای اصحاب رسانه بتوانیم به جمع بندی مطلوبی برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید