خبرنگاران فرماندار: مهمانان نوروزی مهاباد را ترک نمایند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار ویژه مهاباد خطاب به مهمانان نوروزی این شهر گفت: برای مقابله با گسترش ویروس کرونا فورا مهاباد را ترک کنید و به شهر محل زندگی خود برگردید.

خبرنگاران فرماندار: مهمانان نوروزی مهاباد را ترک نمایند

ایرج شجاعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها گفت: با وجود اینکه قبل از آغاز تعطیلات نوروزی تمام اماکن اقامتی این شهر تعطیل شده و در رسانه ها نیز اعلام شده بود که در ایام نوروز هیچ مهمانی پذیرش نخواهند شد ولی با این وجود بعضی مسافران وارد این شهر شدند.

وی اضافه نمود: بر اساس دستور ستاد کرونای این شهرستان مسافرانی که از دیگر نقاط کشور هم اکنون در مهاباد حضور دارند باید در اولین فرصت این شهرستان را ترک نمایند.

وی اضافه نمود: هم اکنون تمامی اماکن گردشگری و تفریحی و بازارچه های این شهر تعطیل شده و ضروری است مهمانان نوروزی سفر خود را به زمان مناسب تری موکول نمایند.

شجاعی، گفت: طبق برنامه ریزی های اجرا شده از 15 فروردین به بعد تنها اجازه تردد به خودروهای پلاک مهاباد در جاده های این شهرستان داده می گردد و سایر خودروها متوقف و به پارکینگ راهنمایی می شوند.

فرماندار مهاباد به شهروندان توصیه کرد برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در این ایام در خانه های خود بمانند و از مسافرت به شهرها و یا استان های همجوار خودداری نمایند.

وی با اشاره به راه اندازی سه کابین ضدعفونی خودروها در مهاباد نیز گفت: هم اکنون در 2 ورودی این شهر سه راه دارلک و سه راه برهان و روی پل حملت این شهر با همکاری خیران کابین ضدعفونی خودروها راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز ابتلای 33 نفر به بیماری کرونا در مهاباد قطعی شده است بیان نمود: هم اکنون 18 بیمار در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری شده اند که از این تعداد 11 نفر مثبت و هفت نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

تا به امروز 2 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد فوت نموده اند.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی 546 نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 41 نفر تا به امروز فوت نموده اند.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار: مهمانان نوروزی مهاباد را ترک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: مهمانان نوروزی مهاباد را ترک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید