1000 واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در استان بوشهر احداث می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اهمیت جوانان در جامعه گفت: جوانان قشر مهم و ارزشمند جامعه هستند و باید حمایت لازم را از جوانان داشته باشیم.

1000 واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در استان بوشهر احداث می گردد

وی اضافه نمود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و بویژه فارغ التحصیلان جوان امری بسیار مهم و اساسی است و مسئولان در این زمینه باید نهایت توان و ظرفیت خود را به کار ببندند.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال نباید منوط به اشتغال دولتی باشد اعلام نمود: دولت زمینه های لازم را برای اشتغال و کارآفرینی فراهم می نماید و البته نگاه ما به اشتغال باید به سمت کارآفرینی و ایجاد کارگاه های تولیدی تغییر کند و نباید اشتغال را فقط دولتی بدانیم.

گراوند توضیح داد: کار آفرینان و افراد متخصص و توانمند باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند تا بتوانند با راه اندازی مراکز تولیدی، نسبت به جذب افراد جدید و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام ورزند و بانک ها باید همکاری بیشتر و موثرتری با تولیدکنندگان داشته باشند.

وی خواهان سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات ازدواج شد و ابراز داشت: گزارش ماهانه بانک ها به دبیرخانه ستاد در بحث پرداخت تسهیلات در حوزه ازدواج ارائه گردد و موانع موجود برای زوج های جوان باید برداشته گردد تا در کمترین زمان ممکن این تسهیلات پرداخت شوند.

استاندار بوشهر بر لزوم تامین مسکن برای جوانان تاکید نمود و گفت: تامین مسکن جوانان، گامی در راستای تسهیل ازدواج است و مدیران ذیربط نهایت کوشش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

گراوند از شروع عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در استان بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: در نیمه دوم مهر ماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور این مهم محقق می گردد که 50 درصد هزینه این پروژه را استان تامین نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "1000 واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در استان بوشهر احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000 واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در استان بوشهر احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید