3 بازیکن ملی جذب می کنیم، با پری پتی در ارتباط هستیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، حمیدرضا کلاسنگیانی بعدازظهر شنبه در حاشیه نخستین جلسه تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: نخستین جلسه تمرین تیم شهرداری گرگان مانند سال گذشته با حضور بازیکنان گرگانی شروع شد تا از تمام ظرفیت شهر استفاده کنیم و در ادامه هم بازیکنان فصل گذشته به تمرینات اضافه خواهند شد.

3 بازیکن ملی جذب می کنیم، با پری پتی در ارتباط هستیم

وی اضافه نمود: در پست هایی که نقطه ضعف داریم برای جذب بازیکن اقدام خواهیم کرد و لیست بازیکنان مورد نظر برای رایزنی با آنها آماده است.

وی ادامه داد: با اضافه شدن نفرات غیر بومی و بازیکنان خارجی تمام کوشش خود را به کار می گیریم تا دوباره دل مردم گرگان و استان را شاد کنیم.

با هیچ بازیکنی مذاکره ننموده ایم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه جذب بازیکن به بودجه تیم برمی گردد، گفت: با توجه به کارنامه قابل قبول تیم شهرداری گرگان در فصل گذشته، بازیکنان بیشتری راغب به حضور در گرگان هستند و امیدواریم سه یا چهار بازیکن ملی و همچنین بازیکن خارجی جذب کنیم.

کلاسنگیانی توضیح داد: هنوز با هیچ بازیکنی مذاکره ننموده ایم و هر بازیکنی که نظر کادر فنی را جلب کند برای جذبش اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: حدود سه ماه تا شروع لیگ برتر بسکتبال باقی مانده و باید هر چه زودتر اسکلت تیم را شکل دهیم و برای حضور قدرتمند در این رقابت ها آماده شویم.

وی یادآور شد: تمام سعی من و مجموعه تیم ارائه بهترین نمایش و کسب بهترین نتیجه است و تمام کوشش خود را در این جهت انجام خواهیم داد.

بودجه 6 میلیارد تومانی به باشگاه پیشنهاد دادم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه نمی توانیم قولی بدهیم، گفت: سال گذشته یکی از بهترین نتایج تاریخ بسکتبال گرگان را کسب کردیم که موجب بالا رفتن توقع طرفداران شده که به حق است.

کلاسنگیانی اضافه نمود: تمام کوشش خود را می کنیم تا یک بار دیگر به فینال برسیم و چه بسا قهرمان شویم، قول می دهیم تمام کوشش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به حضور در مسابقات غرب آسیا بودجه 6 میلیاردی را به باشگاه پیشنهاد دادم، اظهار کرد: 80 درصد این بودجه مورد موافقت باشگاه قرار گرفته و امیدواریم تمام آن محقق گردد تا تیم را تشکیل دهیم.

کلاسنگیانی در پاسخ به این سوال که پری پتی فصل آینده هم در شهرداری گرگان بازی خواهد نمود یا خیر، گفت: بازیکنان خارجی ماهانه حقوق می گیرند و سعی می کنیم در آستانه مسابقات با آنها وارد مذاکره شویم و پتی هم یکی از گزینه های ما بوده و با مدیر برنامه های این بازیکن در تماس هستیم.

وی ادامه داد: ما لیست بازیکنان مورد نظرمان را تعیین نموده ایم و به زودی مذاکرات را با آنها شروع خواهیم کرد.

تاخیر در شروع تمرینات مربوط به باشگاه است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد تاخیر در شروع تمرینات این تیم نسبت به سال گذشته گفت: بنده چندین جلسه با کمیته فنی داشتم و پیشنهادات را برای فصل آینده آماده نموده بودم و تاخیر در شروع تمرینات به باشگاه مربوط است.

کلاسنگیانی اضافه نمود: برای شروع تمرینات به من اطلاعی نداده بودند زیرا حکم من هفته گذشته ابلاغ شد و از امروز تمرینات را شروع کردیم.

وی در مورد حضور نداشتن هیچکدام از بازیکنان شهرداری گرگان در تیم ملی بسکتبال، اظهار کرد: این موضوع را باید مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی جواب دهند که چرا نایب قهرمان لیگ برتر بازیکنی در تیم ملی ندارد.

وی یادآور شد: آقای کبیر به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان و عضو کمیته فنی فدراسیون این موضوع را آنالیز و پیگیری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "3 بازیکن ملی جذب می کنیم، با پری پتی در ارتباط هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازیکن ملی جذب می کنیم، با پری پتی در ارتباط هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید