طراحی گرافیکی و چاپ

طراحی و سفارش کارت ویزیت در مشاغل مختلف

یکی از لازمه های هر کسب وکاری برای دیده شدن بیش تر و تبلیغ شغل خود، استفاده از کارت های ویزیت است. طراحی این گونه کارت های ویزیت امروزه به صورت آنلاین نیز ممکن بوده و افراد می توانند در زیباترین طرح ها آن را سفارش دهند. یک کارت ویزیت مجذوب کننده می تواند...

19 دی 1401

ثبت رکورد تازه فعالیت خدماتی در جنوب تهران ، رژه 7دستگاه بابکت در محله ها برای چه بود؟

از قدیم گفته اند کار را که کرد؛ آن که تمام کرد. این ضرب المثل ایرانی مصداق کاری است که معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه17 انجام می دهد و در هر مرحله از کار، رکورد تازه ای را در جریان اجرای طرح خدمت در محله ها ثبت و افتخار آن را به ساکنان جنوب شهر...

13 آبان 1401

علت تفاوت رنگ دوقلوهای منظومه شمسی

تهران (پانا) - اورانوس و نپتون، دو سیاره دور دست منظومه شمسی به علت شباهت های فراوان خود در حوزه های مختلف، به دوقلو های منظومه شمسی معروفند، اما این دو سیاره از لحاظ رنگ تفاوت چشمگیری باهم دارند که تا به امروز فکر بسیاری از دانشمندان را به خود جلب کرده...

4 تیر 1401

جوان ها می خواهند یک شبه پیکاسو شوند

داود رواسانی که قرار است آثاری از او در شهر قونیه به نمایش گذاشته شوند، درباره اهمیت آموزش آکادمیک اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از جوانان ما چون فکر می نمایند باید یک شبه به خیلی جاها برسند، عجله به خرج می دهند و بدون اینکه مراحل آکادمیک را طی نمایند می...

15 خرداد 1401

پورتال جامع زیارت و گردشگری در قم راه اندازی شده است

خبرنگاران/قم مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: پورتال و پایگاه اطلاع رسانی واحد با عنوان زیارت و گردشگری راه اندازی شده است.

11 خرداد 1401

واکنشی به اطلاعیه حراج تهران

اطلاعیه حراج تهران درباره مسئولیت اصالت آثار هنریِ مندرج در کاتالوگ پانزدهمین دوره این رویداد، واکنش هایی را در فضای تجسمی در پی داشت.

31 فروردین 1401

توزیع رایگان اقلام نوروزی در میان گردشگران استان کهکیلویه وبویر احمد

توزیع بیش از 100 هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز 96 بین گردشگران استان کهکیلویه و بویراحمد جهت رفاه حال گردشگران و ایجاد نوروزگاه ها در شهرستان های این استان صورت می پذیرد.

20 بهمن 1400

توصیه هایی برای ارتباط با بیماران آلزایمر (زوال عقل)

ارتباط با افراد مبتلا به آلزایمر یا دمانش ممکن است بسیار چالش برانگیز باشد. تغییر روی ارتباط گیری در این موارد می تواند مفید باشد:

19 آبان 1400

دگزامتازون Dexamethasone

این داروی بسیار مؤثر و قوی کورتیکوستروئیدی، برای جلوگیری از بیماری های التهابی و آلرژیکی نظیر درد مفاصل، شوک و تورم مغز (ناشی از جراحت یا تومور)، بکار می رود.بعلاوه همراه داروهای دیگر برای تسکین و تخفیف تهوع و استفراغی که در جریان شیمی درمانی، حادث...

12 مهر 1400

ارزش دلار ریزش کرد

ارزش دلار مقابل بیشتر ارز های مهم ریزش کرد.

10 خرداد 1400

دانشمندان تار عنکبوت را به موسیقی تبدیل کردند و به نتایجی خیره کننده رسیدند

دانشمندان با ترجمه لرزش تار عنکبوت به موسیقی تعاملی، پیروز شدند ادراک آن ها از محیط را شبیه سازی کنند و یک گام به برقراری ارتباط با این موجودات نزدیک شوند.

18 اردیبهشت 1400

منابع زینک برای بچه ها

زینک از جمله مکمل هایی ست که این روزها بسیار مورد توجه است و اکثرا مصرف زینک برای بچه ها را بی ضرر می دانند. این درحالیست که زینک در بسیاری از مواد غذایی یافت می شود. این عنصر حیاتی باید به میزان کم دریافت شود و در عین حال کمبود آن هم اثرات جبران...

26 اسفند 1399

برنامه های جشنواره موزه های دانشگاهی اعلام شد

برنامه های همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور اعلام شد.

27 آذر 1399

با این ادویه پرطرفدار چای درست کنید

چای زردچوبه در سال های اخیر شهرت زیادی پیدا نموده است و خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی خوبی دارد. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با خواص این چای و روش تهیه آن آشنا می کنیم تا بیشترین استفاده را از خواص فوق العاده آن ببرید.

16 آذر 1399

تولید اولین شاسی بلند الکتریکی ب ام و

اما با تغییر فرایند بازار، مدیران جدید ب ام و می خواهند مدل های آشنا و محبوب کارخانه را به موتور الکتریکی مجهز کنند. iX3 اولین ماشینی است که با این استراتژی جدید به بازار عرضه خواهد شد.

27 شهریور 1399

زندگی و کارهای علمی تراختنبرگ - روش سریع تراختنبرگ در حساب

آموزگار پسربچه نه ساله ای را که با گام های راسخ راه می رفت به سوی تخته سیاهی که رویش ستونی از اعداد به ارتفاع یک متر نوشته شده بود، فراخواند. پسرک برای آن که قدش به اعداد بالایی برسد روی پنجه پا بلند شد و مجموع آن ها را با سرعت برق به دست آورد.

21 شهریور 1399

43 طرح عمرانی با حضور رئیس جمهور در مازندران افتتاح می گردد

استاندار مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به مازندران، 43 طرح عمرانی بهره برداری و عملیات اجرایی 12 طرح نیز شروع می گردد.

17 فروردین 1399

فارس من، برای جلوگیری از تقلب در انتها نامه ها جذب دانشجویان را کاهش دهیم

رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از تقلب در پایان نامه ها باید جذب دانشجویان دکتری را کاهش دهیم، گفت: ارتباط استاد و دانشجو اگر مرتب و دائم باشد دانشجو نمی تواند تقلب کند.

15 اسفند 1398

انتخاب میز ناهارخوری مناسب برای طراحی دکوراسیون منزل

میز ناهارخوری یکی از آیتم هایی است که در خانه در مرکزیت دید می باشد .

14 دی 1398

نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی(ریتل شو2019) افتتاح شد

نخستین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی(ریتل شو2019)پنجشنبه 9 آبان 1398 با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

29 آذر 1398