سریال و پخش خانگی

کشتی گیرهایی که به بازیگری روی آوردند

کشتی کج یکی از ورزش هایی به شمار می رود که انتقادهای بسیاری نسبت به آن وارد است و بسیاری از افراد آن نیز آن را جعلی و غیرواقعی می دانند. درست است که این برنامه ها از قبل نوشته و برنامه ریزی شده هستند اما با این وجود، مهیج و مجذوب کننده به نظر می رسند و همچون...

21 اسفند 1401

راز شگفت انگیز جت استریم، قابلیت افسانه ای باد ها، ژاپنی ها با این قدرت جادویی می خواستند آمریکا را بمباران نمایند!

شاید تعجب کنید که یک پدیده هوایی می تواند دلیل آتش سوزی جنگل ها، و موج سرما و سیل های ویرانگر در نقاط مختلف دنیا باشد. برای بهتر فهمیدن این موضوع باید با جریان های هوایی آشنا شویم که به طور کلی به آن جت استریم گفته می گردد. پدیده ای که غیر از چالش های آب...

24 بهمن 1401

لوپتو 10 میلیاردی شد ، رونمایی از نماهنگ شادی ساختنی است

همزمان با 10 میلیاردی شدن انیمیشن سینمایی لوپتو، امشب قطعه موسیقی کمپین تبلیغاتی این انیمیشن با نام شادی ساختنی است در ویژه برنامه یلدایی شبکه دو سیما رونمایی می گردد.

4 دی 1401

جیران؛ سریالی که می خواست ماندگار شود!

. اما با تمام این حواشی و واکنش های مخاطبان، آیا می توان جیران را یک اثر شکست خورده دانست؟ و اگر پاسخ بله است، چرا این اتفاق افتاده و عامل اصلی این ماجرا کیست؟

20 مرداد 1401

چند نام بامزه برای گربه نر شما!

به تازگی صاحب یک گربه زیبا و بامزه شده اید اما هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده اید؟ اسمی که انتخاب می کنید باید با شخصیت گربه تان، رنگ موهایش و طرح بدنش جور درآید.

18 مرداد 1401

قیمت تبلیغات در تلویزیون چقدر است؟

قیمت معینی برای آگهی های تبلیغاتی در شبکه های مختلف تلویزیون وجود ندارد و هیچ کدام از بخش های سازمان صداوسیما به شکل معین تا به امروز تعرفه رسمی منتشر نموده اند. اما یک شرکت تبلیغاتی مدعی است که تعرفه خام آگهی های بازگانی شبکه های تلویزیونی را در اختیار...

30 تیر 1401

ساخت سریال موسی (ع) متوقف نشده است

خبر تعطیلی ساخت سریال تاریخی موسی (ع) به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تکذیب شد.

13 تیر 1401

وان پلاس 10 و 10 پرو؛ هرآنچه از پرچم دارهای نو وان پلاس می دانیم

وان پلاس قرار است در سال 2022 از پرچم داران سری وان پلاس 10 در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به آنالیز قابلیت های این دو گوشی و بعلاوه انتظاراتی که از آن ها داریم بپردازیم.

1 بهمن 1400

15 سریال شبیه 100 که روایتی پساآخرالزمانی دارند

هر چند وقت یکبار سریال هایی مانند 100 می آیند و شرایط موجود را به چالش می کشند. باید اعتراف کرد که این سریال پسا آخرالزمانی، معمولی و پیش پا افتاده نیست.

9 دی 1400

اپل iOS 14.8.1 را برای برطرف مسائل امنیتی آیفون های قدیمی تر منتشر کرد

اپل یک روز پس از انتشار آپدیت های iOS 15.1، iPadOS 15.1،WatchOS 8.1،tvOS 15.1 و macOS Monterey، به روزرسانی iOS 14.8.1 را برای گوشی هایی که از سیستم عامل iOS 15 استفاده نمی نمایند، منتشر نموده است. کاربران این گوشی ها می توانند با مراجعه به بخش Settings> General > Software Update این به روزرسانی iOS 14.8.1...

4 آذر 1400

لباس های برند نوید محمدزاده در اوج بدلباسی جنجالی

خبرنگاران: عکسی از لباس های برند نوید محمدزاده که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر نموده است.

20 مهر 1400

قطار سینما را نمی توان به خاطر کرونا متوقف کرد

تهران (پانا) - یکی از مهم ترین رسالت های بنیاد سینمایی فارابی از بدو تأسیس، حمایت از آثار کودک و نوجوان بوده است. سینمای کودک و نوجوان در دهه 90 با فراز و فرودهایی روبه رو بود.

22 تیر 1400

تازه ترین خبر از سریال حضرت معصومه (س)

همزمان با اتمام نگارش فیلمنامه حضرت معصومه (س) و روز دختر جدیدترین اخبار از این پروژه اعلام شد.

20 تیر 1400

بازگشت سریال خاطره ساز روزگار جوانی به تلویزیون

اصغر توسلی کارگردان سریال روزگار جوانی درباره فرایند ساخت فصل دوم این سریال و قصه آن گفت: پیش فراوری این سریال شروع شده است و بازیگران اصلی را هم انتخاب نموده ایم. تصویربرداری فصل دوم روزگار جوانی از اوایل بهمن ماه شروع خواهد شد.

21 بهمن 1399

محبوبترین سریال های کره ای در دهه اخیر

بلاگ نماوا - فرناز آشفته فرد: کره جنوبی یکی از فعال ترین کشور ها در زمینهٔ ساخت سریال و برنامه های تلویزیونی است که علاوه بر کره، رفته رفته مخاطبانی از سراسر جهان به دست آورده است. در این مقاله 10 سریال و برنامه تلویزیونی برتر کره ای را به شما معرفی می کنیم.

5 شهریور 1399

پرمخاطبِ بی قصه زیر سایه کرونا

از سریال پایتخت که براساس آمار ها پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون در این ایام بود تا دوپینگ و کامیون، هیچکدام قصه و داستان مشخصی نداشتند.

9 خرداد 1399

رعد و برق بهروز افخمی به ماه رمضان 99 می رسد

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از نگارش قسمت های پایانی سریال رعد و برق خبر داد.

28 دی 1398

همه چیز درباره پدیدآمدن کلاه قرمزی و رفقایش از شروع تاکنون

به بهانه هفته کودک سراغ شخصیت محبوب و دوست داشتنی دهه 70 تلویزیون رفتیم تا بدانیم چه اتفاقی باعث شد شخصیت دوست داشتنی کلاه قرمزی به جهان بیاید.

4 آذر 1398

هوما، تی وی باکس اندرویدی طراحی شده برای کاربران ایرانی

همه ما تماشای فیلم روی صفحه تلویزیون را به صفحه گوشی ترجیح می دهیم، اما اگر بخواهیم از سرویس های آنلاین نمایش فیلم استفاده کنیم چه کاری باید انجام داد؟

10 مرداد 1398

عکس روز: آزمایش خون پیش از مناظره

پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اواکراین در حال دادن آزمایش خون برای الکل و مواد روانگردان به وسیله یک ارتباط ویدئویی از اتاق مجاور روی صفحه تلویزیونی دیده می گردد.

12 تیر 1398
تعداد: (21)