اجازه نمی دهیم تعدادی انگشت شمار فوتبال را خدشه دار نمایند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، علیرضا صالحی پیش از برگزاری رقابتهای لیگ برتر مطرح نمود: با توجه به مسائلی که در لیگ گذشته از لحاظ پرخاشگری و خشونت تماشاگران فوتبال شاهد آن بودیم که متاسفانه حوادث ناخوشایندی را برای فوتبال ما رقم زد. ضروری است مواردی را قبل از آغاز مسابقات که از امروز شاهد و ناظر آن خواهیم بود، اعلام کنم.

اجازه نمی دهیم تعدادی انگشت شمار فوتبال را خدشه دار نمایند

وی در ادامه اعلام کرد. در فصل گذشته بیش از 140 مورد تخلف ارتکابی منجر به محکومیتهای متفاوت از قبیل توبیخ و جریمه و محرومیت از فعالیت فوتبالی در مورد بازیکنان و کادر فنی تیمها و بیش از 82 مورد محکومیت برای تیمهای حاضر در گردونه رقابتها بلحاظ تخلف تماشاگرانشان داشتیم ، که بعضی از اتفاقات چهره ناخوشایندی از فوتبال ما در جامعه جهانی بر جای گذاشت.

وی افزد: این اتفاقات ناخوشایند، شایسته و زیبنده مردمان سرزمینمان نیست. مردمانی که دارای فرهنگی کهن و اسلامی هستند که همیشه در تبلیغ منشور اخلاقی و روحیه صلح طلبی، زبانزد جهانیان بوده و خواهد بود.

صالحی با اشاره به صحبت های اخیر رئیس کمیته انضباطی در کنفرانس خبری گفت: همانگونه که آقای حسن زاده در نشست خبری که 27 مردادماه با حضور رسانه ها برگزار گردید عنوان کردند، برخورد قاطع را در دستور کار کمیته قرار دادند، برآنیم که اجازه ندهیم تعداد انگشت شماری که به واقع نه تماشاگر بلکه تماشاگر نما و اخلالگران نظم و امنیت جامعه هستند موجبات خدشه بر ورزش کشور بالاخص فوتبال را فراهم نمایند.

رئیس کمیته استیناف در انتها خاطر نشان کرد: در فصل جاری سعی شده است تا ورزشگاههای محل انجام مسابقات از لحاظ رفاهی و امنیتی به سرحد مطلوب برسند تا اولا علل و عوامل ناخشنودی تماشاگران عزیز کمتر گردد و ثانیا برقراری نظم، امنیت و شناسایی و برخورد با بی نظمان راحت تر باشد . در این بین اهتمام بیش از پیش باشگاهها در فرهنگ سازی در مواجهه با تنشهای بوجود آمده در هر بازی و فرو نشاندن خشم و هیجاناتی که باعث تحریک و تجری می گردد مورد انتظار است. ضمن آنکه معتقدم اتاق فکری متشکل از پژوهشگران و اهالی فوتبال در فدراسیون فوتبال تشکیل گردد تا با پیشبرد اهداف عالیه، بتوانیم نقایص احتمالی را نیز برطرف کنیم. امیدوارم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال فصل کم کاری پیش رو داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجازه نمی دهیم تعدادی انگشت شمار فوتبال را خدشه دار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه نمی دهیم تعدادی انگشت شمار فوتبال را خدشه دار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید