اختصاص اعتبار برای ساخت پایگاه اورژانس در چرام

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس سازمان اورژانس کشور از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت پایگاه اورژانس چرام اطلاع داد.

اختصاص اعتبار برای ساخت پایگاه اورژانس در چرام

دکتر جعفر میعادفر در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدید های فشرده ای که از پایگاه های دور و نزدیک داشتیم، چالش ها و مسائل موجود را آنالیز کردیم و سعی خواهیم کرد با همکاری دانشگاه بسیاری از مسائل را حل و آن ها را مرتفع سازیم.

او از مساعدت سازمان اورژانس کشور جهت ساخت ساختمان ستادی نو اورژانس استان اطلاع داد و اضافه نمود: جهت ساخت پایگاه اورژانس چرام مبلغ 500 میلیون تومان به دانشگاه اختصاص خواهد یافت که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز این مبلغ را به همین منظور هزینه خواهد نمود.

دکتر میعادفر ادامه داد: مجوز خرید 5 دستگاه خودرواز سازمان اموال تملیکی کشور برای دانشگاه علوم پزشکی پزشکی استان دریافت شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: بعلاوه در راستای خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه آمبولانس فرماندهی به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی واگذار و در بازسازی آمبولانس های اورژانس 115 این استان و بازسازی سیتسم های ارتباطات بی سیمی اورژانس مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.

دکتر محمد غلام نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروزه ماهیت اورژانس از حالت سنتی بیمارستانی خارج شده و رفتار و رویکرد آن بروز و عملیاتی شده است.

او اضافه نمود: هم اکنون زبده ترین، توانمند ترین و عملیاتی ترین نیرو ها در حوزه اورژانس است.

دکتر غلام نژاد سرمایه گزاری در اورژانس را سرمایه گزاری در سلامت مردم دانست و ادامه داد: آموزش، توانمندسازی و چابک سازی نیرو همیشه در حوزه اورژانس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یاری بزرگی به بیماران خواهد بود.

او می گوید: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و داشتن منطقه ها صعب العبور، سخت گذر و کوهستانی و ناوگان مختل ما احتیاجمند توجه و مساعدت بیشتری از سمت سازمان اورژانس کشور است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سلامت حق مردم است، افزود: در بسیاری از منطقه ها استان اگر پایگاه های اورژانس ما تقویت و هدفمند تر شوند در بسیاری از موارد احتیاج به ارجاع بیمار به بیمارستان و یا ساخت خود بیمارستان کاهش می یابد.

وبلاگ اخبار و رویدادها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص اعتبار برای ساخت پایگاه اورژانس در چرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار برای ساخت پایگاه اورژانس در چرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید