استوری میلیچ و خداحافظی با آبی پوشان، باشگاه استقلال: زیربار باج خواهی میلیچ نمی رویم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرگزاری خبرنگاران- هروویه میلیچ پیغام عجیبی در فضای مجازی منتشر کرد که بوی خداحافظی از استقلال را می دهد.

استوری میلیچ و خداحافظی با آبی پوشان، باشگاه استقلال: زیربار باج خواهی میلیچ نمی رویم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، هروویه میلیچ بازیکنی است که بیش از 10 ماه حقوق خود را از استقلال دریافت ننموده ضمن اینکه وعده باشگاه برای تمدید قرارداد با او هم محقق نشده است. دقایقی پیش میلیچ با انتشار یک استوری کنار بهزاد غلامپور، برای او آرزوی موفقیت کرد و به نظر می رسد با انتشار این استوری، جدایی میلیچ از تیم استقلال نزدیک باشد.

میلیچ که قراردادش رسما با استقلال به انتها رسیده، چندی پیش در مصاحبه ای صراحتا اظهار داشت که او به زودی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد و حالا امروز صبح در صفحه اینستاگرامش استوری هایی از خودش در کنار دوستانش و بعلاوه بهزاد غلامپور منتشر کرد و با بیان اینکه دلش برای آنها تنگ می گردد، به شایعات جدایی اش دامن زد. میلیچ در عکسی که با غلامپور منتشر نموده، از او بابت همه چیز تشکر نموده است و تقریبا می توان اینگونه برداشت کرد که کار این مدافع کروات با استقلالی ها به انتها رسیده است. او دقایقی بعد هم پستی را در صفحه اینستاگرامش با توضیح یک عکس به هزاران کلمه می ارزد منتشر کرد تا اینگونه جدایی اش از جمع آبی پوشان را اعلام کند. یکی از صفحات اینستاگرامی که در این مدت به میلیچ هم نزدیک بود، اظهار داشت که این بازیکن امروز و برای همواره ایران را ترک کرد. حالا باید منتظر واکنش باشگاه استقلال ماند. گفته می گردد که میلیچ نزدیک به 11 ماه است که حقوق خود را دریافت ننموده است.

حالا باشگاه استقلال بعد از خروج میلیچ از ایران، اطلاعیه ای را علیه این بازیکن و مدیر برنامه اش منتشر کرد. هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال شب گشته تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع اطلاعیه ای را به توضیح زیر صادر کرد:

1- هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به اسم خسارت دیرکرد مطالبه نموده است.

2- در هفته های اخیر کوشش زیاد شد تا با مدیر برنامه های میلیچ توافق صورت بگیرد ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملا یک بن بست در اینجا شکل گرفت.

نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه بان پرسپولیس و تمدید قرارداد 3 ساله اش در جریان بود، در استقلال هم در حال انجام بود.

3- با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک نموده هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.

4- باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می گیرد و زیر بار خواسته های غیر قانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استوری میلیچ و خداحافظی با آبی پوشان، باشگاه استقلال: زیربار باج خواهی میلیچ نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری میلیچ و خداحافظی با آبی پوشان، باشگاه استقلال: زیربار باج خواهی میلیچ نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید