نام داور بازی با استقلال را دیدم شادمان شدم، سه مسابقه سخت داریم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از ملاقات برابر استقلال از هفته نهم لیگ برتر گفت: به مرحله ای رسیده ایم که سخت ترین دوره نیم فصل اول را پشت سر بگذاریم، سه ملاقات سخت در هفته های آینده برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان خواهیم داشت که می تواند فشار خوبی به ما وارد کند. امیدوارم بچه های ما لیاقتشان را نشان بدهند و از پس بازی های سخت بر بیاییم.

نام داور بازی با استقلال را دیدم شادمان شدم، سه مسابقه سخت داریم

وی تاکید نمود: فردا با تیمی بازی داریم که همواره مدعی بوده، نفرات خوبی دارد و یکی از برترین برندهای ایران محسوب می گردد. امیدوارم بازی فنی بگردد که تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی پیکان تهران در مورد فشارهایی که به داوری ها وارد شده است، توضیح داد: من در یکی، دو هفته اخیر دیدم که مصاحبه های زیادی علیه داوری صورت می گیرد، فشار زیادی روی داوران به وجود آمده است. کمیته داوران با انتخاب داور خوب این شائبه را گرفته است. با تماشا نام داور فردا مسرور شدم. امیدوارم داور به گونه ای سوت بزند که هیچ تیمی متضرر نگردد.

حسینی درباره اعتراضات فرهاد مجیدی به داور بازی قبل استقلال مقابل پرسپولیس و تاثیر آن روی بازی فردا با پیکان گفت: شرایط را برایمان سخت نمی نماید. تمرکزمان روی کار خودمان است. انتظار دارم این فشار روی داور اثرگذار نباشد. اگر تیمی می خواهد فردا برنده باشد با قدرت فنی خودش باشد نه اینکه از داور امتیاز بگیرد. داوری که انتخاب شده است، داوری است که تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرد. امیدوارم فردا هر تیمی که بهتر بود روی اتفاقات فوتبالی نتیجه بگیرد.

وی در مورد شرایط تیم استقلال و تساوی های پیاپی این تیم یادآور شد: در مورد استقلال نمی توانم صحبت کنم. آنها خودشان مربی خوبی دارند. تیم ما تیم جوانی است که سعی می نماید از بازی های سخت یک فرصت درست کند. امیدوارم فردا یک بازی قدرتمند انجام بدهیم و اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد. در بازی با صنعت نفت زمین و زمان دست ما بود اما پیروز نشدیم. امیدوارم فردا امتیاز خوبی از بازی بگیریم.

سرمربی پیکان در مورد نداشتن زمین اختصاصی و کیفیت پایین زمین ها که روی کار تیمش تاثیر می گذارد، گفت: صد درصد بی تاثیر نیست. داشتن زمین اختصاصی برای هر تیمی واجب است. فقط بحث پیکان نیست. هر تیمی که در لیگ برتر شرکت می نماید باید زمین اختصاصی داشته باشد. این روی کیفیت کار بازیکنان ما بی تاثیر نیست.

به گفته حسینی، پیکان بازیکن مصدوم و محرومی برای بازی با استقلال ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نام داور بازی با استقلال را دیدم شادمان شدم، سه مسابقه سخت داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام داور بازی با استقلال را دیدم شادمان شدم، سه مسابقه سخت داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید