اسکای اسپورت: گواردیولا و استرلینگ در منچسترسیتی می مانند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، یک رسانه انگلیسی از تصمیم سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای ماندن در این تیم با وجود محرومیت از سوی یوفا خبر داده است.

اسکای اسپورت: گواردیولا و استرلینگ در منچسترسیتی می مانند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، شبکه اسکای اسپورتس انگلیس مدعی شد که پپ گواردیولا در واکنش به برآورد هایی که درباره آینده او پس از اعلام محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در لیگ لیگ قهرمانان اروپا اجرا شده، به بازیکنانش اطمینان خاطر داده که در استادیوم اتحاد خواهد ماند.

به دنبال اعلام حکم انضباطی باشگاه منچسترسیتی از سوی یوفا به دلیل تخطی از قانون بازی جوانمردانه اقتصادی، بسیاری از رسانه ها از محتمل بودن جدایی گواردیولا از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به مقصد یوونتوس خبر دادند. علاوه بر او درباره احتمال جدا شدن رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی برای پیوستن به رئال مادرید هم شایعاتی منتشر شد.

اسکای اسپورتس اما مدعی شده که هر دوی این افراد فصل آینده در منچسترسیتی خواهد ماند. این شبکه بیان کرد که گواردیولای 49 ساله که تا سرانجام فصل آینده با منچسترسیتی قرارداد دارد، به بازیکنان خود گفته که می خواهد به قراردادش متعهد بماند و استادیوم اتحاد را ترک نخواهد نمود. گواردیولا تا به حال قراردادش با هیچیک از تیم هایی که راهنمایی شان را برعهده داشته، زودتر از موعد فسخ ننموده است. در همین حال استرلینگ 25 ساله هم به هم تیمی هایش گفته که با وجود غیبت در رقابت های اروپایی او قصد ندارد سیتی را ترک کند.

باشگاه منچسترسیتی با ناعادلانه خواندن حکم انضباطی اش، اعلام نموده که نسبت به این حکم به دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) اعتراض خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسکای اسپورت: گواردیولا و استرلینگ در منچسترسیتی می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکای اسپورت: گواردیولا و استرلینگ در منچسترسیتی می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید