کارانکا: در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد شکیبا می مانم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی اسپانیایی تیم ناتینگهام فارست انگلیس می گوید در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی همچنان شکیبا می ماند.

کارانکا: در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد شکیبا می مانم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها و به نقل از سایت ناتینگهام پست، باشگاه ناتینگهام فارست امیدوار است چراغ سبزی برای عقد قرارداد با کریم انصاری فرد دریافت کند و آیتور کارانکا (سرمربی) نیز از شکیبا بودنش در ماجرای این انتقال می گوید.

سرمربی اسپانیایی تیم ناتینگهام فارست در این رابطه گفت: خوشحالم که همچنان در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد به ناتینگهام فارست شکیبا می مانم زیرا باشگاه برای دریافت ویزای کار ملی پوش ایرانی کوشش می نماید. گزارش روزنامه یونانی از شرایط کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد پس از فسخ قراردادش با باشگاه المپیاکوس یونان در آخرین روز فصل نقل وانتقالات تابستانی اروپا برای عقد قرارداد با تیم ناتینگهام فارست انگلیس به توافق رسید. البته این مهاجم ایرانی برای بازی در این تیم باید با با بوروکراسی قابل توجهی که برای پیوستن به تیم های چمپیونشیپ انگلیس مشخص شده است مبارزه می کرد.

آیتور کارانکا ادامه می دهد: بله، من همچنان به انتقال کریم انصاری فرد امیدوار هستم زیرا فکر می کنم او برای ما سودمند خواهد بود. از همان ابتدا ما این شرایط را می دانستیم و او (کریم انصاری فرد) نیز می دانست شرایط چگونه است. می دانستیم که می توانیم منتظر انتقالش به تیم ناتینگهام فارست بمانیم. باید در ادامه ببینیم چه اتفاق هایی رخ می دهند. من شکیبا هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کارانکا: در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد شکیبا می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارانکا: در ماجرای انتقال کریم انصاری فرد شکیبا می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید