برد پر گل PSG در غیاب مسی و نیمار

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، پاری سن ژرمن پیروز شد با چهار گل کلرمون را شکست دهد.

برد پر گل PSG در غیاب مسی و نیمار

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، صدرنشین رقابت های لیگ یک فرانسه یعنی پاری سن ژرمن که هر چهار مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود امروز از سری مسابقات هفته پنجم به مصاف کلرمون رفت که در انتها این بازی با نتیجه 4-0 به سود PSG انتها یافت.

پاری سن ژرمن کار را هجومی شروع کرد و در دقیقه 20 پیروز شد به وسیله ستاره اسپانیایی خود یعنی آندر هررا گل اول را به ثمر برساند. این بازیکن روی ریباند و با یک ضربه سر دروازه تقریبا خالی کلرمون را باز کرد تا نتیجه 1-0 گردد .

در دقیقه 32 باز هم این آندر هررا بود که پیروز شد برای پاری سن ژرمن گلزنی کند و اختلاف را به دو گل افزایش دهد. فرار خوب کیلیان امباپه از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه نهایتا بعد از یک کش و قوس با ضربه تمام کننده هررا همراه شد تا نتیجه 2-0 گردد.

بعد از دریافت گل دوم کلرمون کمی جلوتر آمد و عملکرد نسبتاً بهتری را از خود ارائه داد اما نهایتاً تا انتها 45 دقیقه ابتدایی گل دیگری به ثمر نرسید تا دو تیم با همان نتیجه 2-0 راهی رختکن شوند.

پاری سن ژرمن نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و توانست در دقیقه 55 به گل سوم دست پیدا کند. کیلیان امباپه در مصافی تک به تک گلر کلرمون را از پیش رو برداشت و دروازه خالی این تیم را باز کرد تا نتیجه 3-0 گردد.

در دقیقه 70 پاری سن ژرمن پیروز شد گل چهارم خود را هم به ثمر برساند. باز هم حرکت خوب کیلیان امباپه و نفوذ او محوطه جریمه با ضربه این بازیکن همراه شد و این بار در ریباند ادریسا گانا گیه برای این تیم گلزنی کرد تا نتیجه 4-0 گردد.

در ادامه بازی هم پاری سن ژرمن کار را کنترل کرد تا مسابقه با همان چهار گل به سود این تیم انتها پیدا کند و صندلی این تیم در صدر جدول لیگ فرانسه تثبیت گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برد پر گل PSG در غیاب مسی و نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پر گل PSG در غیاب مسی و نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید