تیم ملی والیبال فرصت ریکاوری نداشت، جنگندگی ویژگی تیم ما است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از شروع مسابقات جام جهانی ژاپن گفت: این آخرین تورنمنت در تقویم مسابقات سال جاری است. برای ما خیلی سخت است که در 15 روز 11 بازی کنیم.

تیم ملی والیبال فرصت ریکاوری نداشت، جنگندگی ویژگی تیم ما است

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش فرصت کافی برای ریکاوری جهت حضور در مسابقات جام جهانی را داشته یا نه؟ بیان نمود: نه، چون سال جاری خیلی تقویم فشرده ای داشتیم و بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، فرصتی برای ریکاوری نداشتیم و بلافاصله راهی ژاپن شدیم تا اینجا باشیم. این تورنمنت بعد از یک فصل بسیار طولانی است و نمی توانیم بگوییم که این مسابقات، به نحوی آماده سازی برای رقابت های انتخابی المپیک خواهد بود. حدود سه ماه تا آن بازی ها فاصله داریم و برنامه متفاوتی برای آن رقابت ها خواهیم داشت، چون تنها 10 روز قبل از آغاز آن مسابقات می توانیم لژیونرهای خود را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در سرانجام و در پاسخ به این سوال که مهم ترین ویژگی تیمش را چه می داند، عنوان نمود: مهم ترین مشخصه ما، جنگندگی تیم ما است. همه بازیکنان ما والیبال را به خوبی درک می نمایند. شاید در همه شاخص ها کامل نباشیم، اما جنگنده های خوبی هستیم و دفاع کردن را هم خوب بلدیم. تیم ما به خوبی می داند چطور بازی کند و به پیروزی برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی والیبال فرصت ریکاوری نداشت، جنگندگی ویژگی تیم ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال فرصت ریکاوری نداشت، جنگندگی ویژگی تیم ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید