پیمان فخری: خیلی ها فکر می کردند که پیروز نخواهیم بود، به سمت هدف مان در حرکت هستیم

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، سرمربی تیم ملی سابر کشورمان گفت: می دانید در صورتی که سهمیه تیمی شمشیربازی کسب گردد همه نفرات تیم می توانند در انفرادی شرکت نمایند، ما در این مسابقات دوم دنیا شدیم و آلمان دهم.

پیمان فخری: خیلی ها فکر می کردند که پیروز نخواهیم بود، به سمت هدف مان در حرکت هستیم

پیمان فخری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ اخبار و رویدادها، در مورد کسب مدال نقره سابر تیمی در جام جهانی پادووای ایتالیا گفت: گفته بودم که صبر کنید و هدف من جای دیگر است و تمرین می کنم برای آینده. شما و همکارانتان این وعده من را پذیرفتید اما بعضی دلشان لرزید که نکند این تیم، تیم سابق نباشد وامیدی به آن نخواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: همه دیدید تیم های اول جهان را با ترکیب اصلی شان شکست دادیم ما مجارستان را با ژیلاگی و شاتماری که قهرمانان جهان و المپیک این کشور هستند 45 بر 37 شکست دادیم. ایتالیا را هم در این مسابقات شکست دادیم و به سمت سهمیه تیمی حمله کردیم. شب گذشته دو تا سابریست ایتالیا و آلمان روی سکو بودند و وقتی به مربی آلمان تبریک گفتم، او در پاسخ گفت این مدال ها به در من نمی خورد و باید سهمیه تیمی بگیریم. می دانید در صورتی که سهمیه تیمی کسب گردد همه نفرات تیم می توانند در انفرادی شرکت نمایند. ما در این مسابقات دوم جهان شدیم و آلمان دهم. این نشان می دهد که به سمت هدفمان در حرکت هستیم.

سرمربی تیم سابر کشورمان تاکید نمود: برای آغاز مسابقات انتخابی سهمیه المپیک ذخیره خوبی کسب کردیم و انشالله با همین فرمان رو به جلو حرکت می کنیم. خواهید دید که در ادامه این نتایج و امتیازات چقدر به کارمان می آید.

وی یادآور شد: در جام جهانی ایتالیا 4 تیم آسیایی در جمع 8 تیم برتر جهان قرار گرفتند و این نشان می دهد که آسیا چقدر پرقدرت است. ژاپن پیروز شد روسیه و چین نیز فرانسه را شکست داد. ما و کره هم راهی فینال شد و این نشان می دهد که برای کسب سکوی آسیا چقدر کار سختی در پیش داریم.

لازم به ذکر است، تیم ملی سابر کشورمان در جام جهانی ایتالیا با شکست اسپانیا و کانادا به یک چهارم نهایی رسید، در این مرحله در مصاف مجارستان که از قهرمانان المپیک و جهان بهره می برد به رجحان رسید.

سابریست های کشورمان با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد فتوحی و محمد رهبری و با راهنمایی پیمان فخری برای صعود به فینال مقابل تیم میزبان ایتالیا قرار گرفتند و پیروز شدند تیم میزبان راشکست داده و راهی فینال شوند.

تیم ایران در دیدار پایانی مقابل کره جنوبی قهرمان چندین دوره المپیک وجهان مغلوب شد و صاحب مدال ارزشمند نقره شد. تیم های ایتالیا و رومانی در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیمان فخری: خیلی ها فکر می کردند که پیروز نخواهیم بود، به سمت هدف مان در حرکت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان فخری: خیلی ها فکر می کردند که پیروز نخواهیم بود، به سمت هدف مان در حرکت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید