ثبت رکورد تازه فعالیت خدماتی در جنوب تهران ، رژه 7دستگاه بابکت در محله ها برای چه بود؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، از قدیم گفته اند کار را که کرد؛ آن که تمام کرد. این ضرب المثل ایرانی مصداق کاری است که معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه17 انجام می دهد و در هر مرحله از کار، رکورد تازه ای را در جریان اجرای طرح خدمت در محله ها ثبت و افتخار آن را به ساکنان جنوب شهر تهران می دهد.

ثبت رکورد تازه فعالیت خدماتی در جنوب تهران ، رژه 7دستگاه بابکت در محله ها برای چه بود؟

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، طبق اخبار رسیده از معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه17، عوامل اجرایی و کارگران زحمتکش این حوزه طی 3روز کاری و در راستای طرح خدمت، بالغ بر 14 هزار و 200 متر از طول جوی های آب این منطقه را با تجهیزات و ادوات مختلف به شکل اساسی لایروبی کردند که در نوع خودش بی نظیر بوده است.

ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه17 با اشاره به اقداماتی که اجرا شده، گفت: در راستای اجرای طرح خدمت، روزانه 120 کارگر خدمات شهری مشغول فعالیت و خدمت رسانی در منطقه هستند. بعلاوه روزانه به وسیله 6 دستگاه واترجت تعداد 205 مخزن و و زیرمخزن شست وشو، 180 مخزن و زیرمخزن رنگ آمیزی و 970 المان به دقت شسته می گردد.

کوه نژاد گفت: بعلاوه به وسیله 7 دستگاه بابکت نخاله های موجود در حاشیه معابر منطقه جمع آوری و در بخش پسماند تعداد 450 بروشور آموزشی با موضوع تفکیک پسماند از مبداء، 300 کارتن پلاست و 163 کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر بین شهروندان توزیع شد. بعلاوه آموزش های شهروندی مربوط به تفکیک پسماند از مبدا به وسیله آموزشگرهای منطقه17 به 520 نفر از به شهروندان در معابر، درب منازل و مدارس داده شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه17 اضافه کرد: طی سه روز گذشته نیز هزار و 150 متر مربع کندوکوب، 400 مترمربع بازپیرایی فضای سبز و کاشت 96 اصله درخت در نواحی 3گانه منطقه17 به وسیله نیروهای خدمات شهری و محیط زیست انجام گرفته است.

طرح خدمت از 30 مهرماه در نواحی سه گانه منطقه 17 شروع شده و همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ثبت رکورد تازه فعالیت خدماتی در جنوب تهران ، رژه 7دستگاه بابکت در محله ها برای چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد تازه فعالیت خدماتی در جنوب تهران ، رژه 7دستگاه بابکت در محله ها برای چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید