جزئیات محصول سونی موبیلیتی با رونمایی خودرو شاسی بلند سونی

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، جزئیات محصول سونی موبیلیتی در مراسم رونمایی خودرو شاسی بلند سونی از سوی این شرکت بزرگ فراوری کننده لوازم الکتریکی اعلام شد.

جزئیات محصول سونی موبیلیتی با رونمایی خودرو شاسی بلند سونی

وبلاگ اخبار و رویدادها - سونی، سازنده بزرگ لوازم الکترونیکی با رونمایی از یک خودرو الکتریکی اعلام نمود که به زودی به جمع خودروسازان خواهد پیوست.

خودروهای سونی در زیرمجموعه تازه ای به نام سونی موبیلیتی فراوری خواهد شد و کارخانه ژاپنی می گوید با توانایی هایش در عرصه فن آوری و تفریح محصولاتش را از رقیبان متمایز خواهد نمود.

سونی علاقه اش به صنعت خودرو را دو سال پیش با رونمایی از یک کانسپت در نمایشگاه لوازم الکتریکی اعلام نمود. سال جاری این شرکت کانسپت دیگری نمایش داد که از نظر فنی با خودرو دو سال پیش مشترک است.

جزئیات محصول سونی موبیلیتی ؛ خودرو شاسی بلند سونی

کنیچیرو یوشیدا، مدیر سونی در مراسم رونمایی خودرو گفت که فن آوری های سونی نظیر حس گرها و دوربین ها در کنار فیلم ها و بازی های سرگرم کننده ای که فراوری می نماید، سونی را در موقعیتی قرار داده که بتواند تعریف تازه ای از خودرو ارائه دهد.

سونی دوربین ها و حس گرهایی فراوری می نماید در فراوری خودروهای خودران به آن احتیاج است. این شرکت بعلاوه یکی از بزرگترین فراوری کنندگان محصولات تفریح نظیر فیلم و بازی است که با خودران شدن خودروها اهمیتشان در صنعت خودرو بیشتر خواهد شد.

سونی اطلاعاتی درباره قوای محرکه و توانایی های فنی خودرو منتشر ننموده و تنها گفته خودرو اینترنت پرسرعت 5G دارد و به هر سرنشین این امکان داده شده تا به طور مجزا فیلم یا بازی که دوست دارد را انتخاب کند.

الکتریکی شدن خودروها فرصتی فراهم نموده که شرکت هایی که کارشان ساخت خودرو نیست هم بتوانند به صنعت خودرو وارد شوند. اپل، سازنده آمریکایی کامپیوتر و تلفن های همراه هم قرار است در چند سال آینده خودرو خود را به بازار عرضه کند.

منبع: بیت ران

به "جزئیات محصول سونی موبیلیتی با رونمایی خودرو شاسی بلند سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات محصول سونی موبیلیتی با رونمایی خودرو شاسی بلند سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید