جزئیات مشکل تازه و عجیب گوشی پیکسل 7

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، گوگل از این مشکل مطلع است، اما هنوز هیچ توضیحی برای شکستن اتوماتیک شیشه دوربین عقب گوشی ها ارائه نکرده است.

جزئیات مشکل تازه و عجیب گوشی پیکسل 7

پیکسل 7 به راحتی یکی از برترین گوشی های اندوریدی موجود در بازار است و بعلاوه یکی از برترین سیستم های دوربین را ارائه می نماید. با این وجود، به نظر می رسد که گوشی پرچمدار گوگل یک مشکل شدید مربوط به فراوری خود دارد.

براساس پست های متعددی که به وسیله کاربران شبکه های اجتماعی منتشر شده، شیشه ای که دوربین پشت پیکسل 7 را می پوشاند، می تواند بدون هیچ علت بشکند.

گوگل از این مشکل مطلع است، اما معین نیست که چه چیزی باعث آن شده و هنوز راهکار رسمی برای این مشکل پیکسل 7 ارائه نشده است.

به بعضی از کاربران گزینه تعویض رایگان گوشی ارائه شده، در حالی که به بعضی دیگر گفته شده که باید کل پنل پشتی دستگاه خود را تعویض نمایند که این کار می تواند بین 200 تا 400 دلار هزینه داشته باشد.

مشکل شکستن بدون علت شیشه دوربین های پیکسل 7

غول موتور جستجو در ماه مهر از سری پیکسل 7 خود رونمایی کرد، بنابراین این گوشی ها همچنان برای بیشتر مسائل شامل گارانتی گوگل می شوند.

با این حال، این مشکل ممکن است واجد شرایط تعمیرات رایگان نباشد تا زمانی که گوگل آن را به عنوان چیزی که از کنترل کاربران خارج است، تشخیص بدهد.

کاربرانی که گزارش های خود را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته اند، علت معینی برای شکست شیشه دستگاه شرح نداده اند.

بعضی ادعا نموده اند که گوشی آن ها هیچ ضربه ای نخورده و پشتیبانی گوگل نیز در بعضی موارد یاری بزرگی ننموده است. با این حال، گوگل حداقل در توییتر به کاربران قول داده تا این موضوع را آنالیز کند.

به گفته Android Police، یکی از دلایل شکستن ناگهانی شیشه دوربین می تواند تغییر ناگهانی دما باشد. در همین رابطه، ظاهراً بعضی کاربران پیکسل 7 در ماه دسامبر و زمانی که دمای هوا ناگهان کم می گردد، مشکل مشابهی را گزارش نموده بودند.

البته این علت فقط در حد حدس و گمان است، زیرا گوگل هنوز هیچ گزارش رسمی درباره آن منتشر ننموده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید

به "جزئیات مشکل تازه و عجیب گوشی پیکسل 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مشکل تازه و عجیب گوشی پیکسل 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید