خبرنگاران تدفین عکاس هرمزگانی بدون تجمع انسانی باشد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بندرعباس-خبرنگاران-مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تسلیت درگذشت سعید دانشور عکاس جوان خبرگزاری میزان در استان توصیه کرد آیین تدفین وی بدون تجمع انسانی باشد.

خبرنگاران تدفین عکاس هرمزگانی بدون تجمع انسانی باشد

علوم پزشکی هرمزگان دکتر فاطمه نوروزیان روز سه شنبه اضافه نمود: با جمع بندی مجموع شرایط، دانشگاه علوم پزشکی پس از آنالیز های کامل به این نتیجه رسیده است که تدفین ایشان باید طبق پروتکل های بیماران مبتلا به کرونا انجام گردد.

دکتر نوروزیان توضیح داد: علائم و نشانه های اظهار شده توسط متوفی در زمان مراجعه به درمانگاه شرکت گاز و نتیجه رادیولوژی و سایر نشانه های بالینی مشکوک بودن وی به کرونا را تایید می نماید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت:هرچند تست کرونای صورت گرفته پس از درگذشت مرحوم منفی بوده اما با توجه به وجود درصد کمی خطای آزمایشگاهی و مثبت بودن سایر شواهد و علائم ، احتمال فوت بر اثر کرونا تقویت شده است.

نوروزیان یادآور شد:با توجه به شرایط یاد شده برگزاری مراسم تشییع جایز نبوده و بطور قطع روح این فعال رسانه ای وظیفه شناس و همچنین خانواده داغدار و فهیم ایشان نیز راضی به تهدید سلامت دوستداران این عکاس محبوب نخواهد بود.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ضمن تسلیت مجدد این اتفاق تلخ، در تدفین متوفی طبق پروتکل های تعریف شده ، در کنار خانواده ایشان خواهد بود.

زنده یاد سعید دانشور روز یکشنبه 17فروردین ماه جاری درگذشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تدفین عکاس هرمزگانی بدون تجمع انسانی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدفین عکاس هرمزگانی بدون تجمع انسانی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید