رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را ایجاد نمایند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را ایجاد نمایند.

رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را ایجاد نمایند

محمد مهدی احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا به همراه محسن توسلی، معاون فرهنگی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نمایشگاه صنایع دستی طلاکوبی در ساختمان مرکزی این وزارتخانه بازدید کرد.

محمد مهدی احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در بازدید از این نمایشگاه گفت: یکی از وظایف رایزن های فرهنگی در عرصه بین المللی، ایجاد زمینه مناسب برای معرفی آثار هنری ایرانیان و صنایع دستی برای خارج از کشور است.

او اضافه کرد: این نوع نمایشگاهی که دیدم، نمونه ای از توانمندی هنری هنرمندان کشورمان است که می تواند در خارج از کشور توانمندی های صنایع دستی و بنیه غنی هنر ایران را در عرصه بین المللی معرفی کند و این موضوع زمینه ای برای برقراری ارتباط منطقی خواهد شد، ضمن اینکه اقتصاد فرهنگ تأمین می گردد و بهتر می توانیم از این محصولات هنری، فرهنگی و صنایع دستی در عرصه بین المللی استفاده کنیم.

احمدی توضیح داد: سازمان فرهنگ و ارتباطات و من به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در پی این هستیم تا زمینه ارتباطی بین هنرمندان اسپانیا و کشورمان برقرار کنیم تا بتوانیم این محصولات هنری را در بازارهای بین الملل ارائه کنیم.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا گفت: امیدوارم با ارتباط تنگاتنگی که در عرصه بین المللی با کشورهای مختلف از جمله اسپانیا برقرار می گردد، بتوانیم توانمندی های کشورمان را معرفی کنیم.

منبع: همگردی

به "رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را ایجاد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را ایجاد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید