فردی که 29 واحد تولیدی زنجان را به خاک سیاه نشانده

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، معاون هماهنگی امور مالی استاندار زنجان گفت: بازبینی مجدد در زمینه واگذاری واحدهای تولیدی به صورت صد درصد یا سهام حداکثری به افراد حقیقی و حقوقی خارج از قواعد سازمان خصوصی سازی را خواستاریم.

فردی که 29 واحد تولیدی زنجان را به خاک سیاه نشانده

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، فرامرز نیک سرشت عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار گردید، اظهار کرد: امروز یک واحد در استان داریم که صاحب آن در یک فرآیند 29 واحد صاحب برند را خریداری نموده و همه را به خاک سیاه نشانده است.

وی توضیح داد: باید یک بار بازبینی گردد که این شخص با چه اهلیتی آمده و واحدهای برنددار به وی واگذار شده است، در حالی که ما هر کاری برای وی انجام داده ایم، اما باز هم واحد راه نیفتاده است؛ متاسفانه امروز شاهد این هستیم که سهامداری وارد عمل شده و واحد را به خاک سیاه می نشاند.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار زنجان اعلام نمود: در بحث پسماندهای روی نیز چه مالکیت برای بخش خصوصی باشد چه بخش دولتی، باید این پسماندها معین تکلیف نهایی گردد، چون برای این پسماندها احکام متعدد صادر شده است از همین رو درخواست داریم که قوه قضائیه این موضوع را هرچه زودتر معین تکلیف کند.

وی اعلام نمود: صنعت گران و تولیدکنندگان تعلق خاطر بسیاری به موضوعات استانی دارند و خوشبختانه همکاری دستگاه قضایی در حل مسائل واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار خوب بوده و البته یکی از موفقیت های استان همین هم افزایی بین قوه قضائیه و قوه مجریه است.

این مسئول ادامه داد: از جمله درخواست های صنعت گران از واحد قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده های ارسالی به محاکم برای کوتاه شدن برخورد با قاچاقچی و متخلف، سخت گیری بیشتر در امر صدور قرارهای تأمین وثایق، تفکیک پرونده های قاچاق نسبت به سایر پرونده ها، تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به قاچاق و حمایت از مدیران خدوم، همراه با برخورد با متخلفان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فردی که 29 واحد تولیدی زنجان را به خاک سیاه نشانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردی که 29 واحد تولیدی زنجان را به خاک سیاه نشانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید