لوپتو 10 میلیاردی شد ، رونمایی از نماهنگ شادی ساختنی است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، همزمان با 10 میلیاردی شدن انیمیشن سینمایی لوپتو، امشب قطعه موسیقی کمپین تبلیغاتی این انیمیشن با نام شادی ساختنی است در ویژه برنامه یلدایی شبکه دو سیما رونمایی می گردد.

لوپتو 10 میلیاردی شد ، رونمایی از نماهنگ شادی ساختنی است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، انیمیشن سینمایی لوپتو به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، توانست با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان به فروش 10 میلیارد تومانی دست یابد.

  • هیچ کارگردان فیلم توقیفی ممنوع الکار نیست
  • نوید محمدزاده برترین بازیگر جشنواره اوراسیا شد

بعلاوه قرار است به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، امشب حوالی ساعت 22 از قطعه موسیقی شادی ساختنی است در ویژه برنامه یلدایی شبکه دو سیما با حضور عوامل و عروسک های این انیمیشن سینمایی رونمایی گردد. این قطعه موسیقی به وسیله امید روشن بین ساخته شده است. خواننده کودک این قطعه زینب صفری می باشد که همراه با گروه آوای احسان تهران آن را اجرا نموده است. گیتارنوازی این قطعه به وسیله فراز فراهانی اجرا شده است.

انیمیشن موزیکال، شاد و مهیج لوپتو نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که در استودیوی فراسوی ابعاد به وسیله هنرمندان جوان کرمانی فراوری شده و به وسیله دفتر پخش بهمن سبز به نمایش درآمده است.

انیمیشن لوپتو با گذشت 7 هفته از شروع اکران خود، با جذب 410 هزار مخاطب در سینما توانسته به فروش 10 میلیارد تومانی در سینماهای سراسر کشور دست یابد و همچنان جزو فیلم های پرفروش گیشه سینماهای ایران باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "لوپتو 10 میلیاردی شد ، رونمایی از نماهنگ شادی ساختنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتو 10 میلیاردی شد ، رونمایی از نماهنگ شادی ساختنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید