نخستین رویداد تجاری سازی فناوری های پیشرفته ایران فردا برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، نخستین رویداد تجاری سازی فناوری های پیشرفته ایران فردا یکشنبه 5 اسفندماه برگزار می گردد.

نخستین رویداد تجاری سازی فناوری های پیشرفته ایران فردا برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ اخبار و رویدادها، نخستین رویداد تجاری سازی فناوری های پیشرفته ایران با حضور صاحبان ایده و فناوری پیشرفته استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان سرمایه گذاران و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه فردا یکشنبه 5 اسفندماه برگزار می گردد.

در این رویداد، ایده هایی در حوزه محیط زیست، صنایع غذایی، شهرهوشمند، حمل و نقل، انرژی، بهداشت و سلامت ارائه می گردد.

دسترسی به شبکه سرمایه گذاران بالقوه برای پروژه ها، محصولات و خدمات فناوری های پیشرفته، ایجاد و توسعه شبکه ارتباطات تجاری و صنعتی جدید، افزایش قابلیت دیده شدن توسط شرکای بالقوه تجاری و صنعتی، افزایش درک و تحلیل ایده پردازان و صاحبان فناوری از بازار هدف و تقاضای واقعی، استفاده از امکانات خدمات حمایتی و مشاوره ای اقتصادی و مدیریتی برای فناوری های منتخب از مزایای این رویداد برای صاحبان ایده است.

صاحبان سرمایه و صنعت نیز به وسیله این رویداد می توانند به فرصت های نوین سرمایه گذاری دست یابند و با تیم های خلاق و راهکار های نوین فناورانه در راستای برطرف نیازها و مسائل صنعت و دستاوردهای پیشرفته و نوین تکنولوژی روز در حوزه های مختلف صنعت آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نخستین رویداد تجاری سازی فناوری های پیشرفته ایران فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد تجاری سازی فناوری های پیشرفته ایران فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید