هشدار برای پرسپولیسی ها ، محرومیت نزدیک است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کنفدراسیون فوتبال آسیا آمادگی دارد که محرومیت تعلیقی پرسپولیس را در این دوره از رقابت ها اجرایی کند.

هشدار برای پرسپولیسی ها ، محرومیت نزدیک است

هشدار برای پرسپولیسی ها ، محرومیت نزدیک است

جلسه هماهنگی فدراسیون فوتبال با نمایندگان پرسپولیس و استقلال برای هماهنگی بر سر بازی های لیگ قهرمانان آسیا امروز(سه شنبه) برگزار گردید.

در کنار همه موارد مربوط به برگزاری مسابقات و میزبانی که در این جلسه مورد بحث و آنالیز نهاده شد، اجرای الزامات امنیتی و به ویژه در بخش تماشاگران یکی از مهم ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مسائل امنیتی مربوط به تماشاگران، همان بخشی است که هشدار ویژه ای را متوجه باشگاه پرسپولیس و هوادارانش می نماید. در رقابت های آسیایی پیش رو صورتی که رفتار نامتعارفی از سوی تماشاگران پرسپولیس سر بزند، کنفدراسیون فوتبال آسیا آمادگی دارد که محرومیت تعلیقی پرسپولیس را در این دوره از رقابت ها اجرایی کند.

در این ارتباط نماینده فدراسیون تاکید داشت کنفدراسیون فوتبال آسیا هر آن ممکن است با بروز کوچکترین مشکل انضباطی و امنیتی در حوزه تماشاگران، نسبت به اعمال محرومیت تعلیقی پرسپولیس اقدام کند. به همین دلیل به باشگاه پرسپولیس هشدار داده شده که برای جلوگیری از اجرای محرومیت تعلیقی، تمهیدات لازم را در نظر بگیرد.

در این جلسه همچنین تاکید شد، تماشاگران باید به شدت مراقب اجرای مسائل انضباطی روی سکوها باشند و در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه، مانع از وقوع مواردی شوند که می تواند باشگاه ها را با جرایم یا تنبیهات جدی تر روبرو کند.

از موارد موکد در صحبت ها، الزامات امنیتی است که باید در برگزاری بازی ها رعایت گردد. در همین ارتباط موضوع بلیت فروشی و لزوم جلوگیری از ورود افراد بدون مجوز و بلیت استادیوم بطور جدی مورد بحث نهاده شد.

بر همین اساس تاکید شد، مواردی چون ورود خارج از ظرفیت تماشاگران به استادیوم و حضور آنها روی پله ها، راهروها و در کل مسیرهای خروج نباید مشاهده گردد.

چاپ و نصب تابلوهای راهنما و حضور کادر کامل برگزاری مسابقه از جمله راهنما و مترجم از دیگر موارد مورد بحث بود.

در این جلسه همچنین تاکید شد، کارت های ID که صادر خواهد شد فقط برای یک بازی یا بازی ها در یک کشور مورد استفاده نیست و در بازی های دیگر حتی در کشورهای دیگر اعتبار خواهد داشت.

2- 320

منبع: ایران ورزشی

به "هشدار برای پرسپولیسی ها ، محرومیت نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار برای پرسپولیسی ها ، محرومیت نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید