هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛ سرخپوشان به دنبال پنجمین برد متوالی ، شفر و شاگردانش در اندیشه کم کردن فاصله با صدر جدول

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز (چهارشنبه) با برگزاری 2 دیدار وارد هفته بیست و ششم می گردد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛ سرخپوشان به دنبال پنجمین برد متوالی ، شفر و شاگردانش در اندیشه کم کردن فاصله با صدر جدول

به گزارش ، لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز (چهارشنبه) با برگزاری 2 بازی وارد هفته بیست و ششم می گردد که دیدار پرسپولیس و ذوب آهن از حساسیت بالایی برخوردار است.

ذوب آهن- پرسپولیس/ استادیوم فولاد شهر ساعت 18

دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در حالی روز چهارشنبه برگزار می گردد که نتیجه این بازی در مشخص قهرمان لیگ برتر تاثیرگذار است.

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته با رجحان برابر نارنجی پوشان سایپا اختلافش با تیم دوم جدول را به 5 امتیاز رساند و اکنون این تیم میخواهد با رجحان برابر شاگردان منصوریان گام بلندی برای قهرمانی بردارد، اما کار سختی در نصف دنیا دارد.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن به خوبی به این موضوع واقف است که نتیجه این بازی چقدر برای مدعیان قهرمانی اهمیت دارد و در صورت رجحان تیمش برابر پرسپولیس باعث جذابیت لیگ در هفته های سرانجامی می گردد.

علاوه بر این برانکو از زمانی که راهنمایی پرسپولیس را برعهده گرفته پیروز نشده که ذوب آهن در اصفهان شکست بدهد و باید دید این طلسم را روز چهارشنبه می شکند یا نه!

پرسپولیسی ها در روز های اخیر دچار مسائل حاشیه ای شدند و صحبت های کاشانی رئیس هیئت مدیره علیه برانکو باعث شده که بازیکنان این تیم واکنش نشان بدهند و از سرمربی تیم خود دفاع نمایند.

ماریو بودیمیر، احمد نوراللهی و شایان مصلح مصدومان پرسپولیس هستند. گفته می گردد مصلح تا سرانجام فصل نمی تواند سرخپوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. همچنین ماریو بودیمیراز لیست سرخپوشان پایتخت برای سفر به اصفهان خط خورد. البته امید عالیشاه بعد از 2 بازی غیبت به علت تنبیه انضباطی با صلاحدید برانکو همراه سایر بازیکنان پرسپولیس راهی اصفهان می گردد.

جدال منصوریان و برانکو به جذابیت این بازی می افزاید و باید دید منصوریان همانند زمان مربیگری اش در نفت تهران می تواند بار دیگر پرسپولیس را از کسب جام قهرمانی دور کند یا نه!

بازی رفت این 2 تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس به سرانجام رسید.

اشکان خورشیدی به همراه یاری هایش رضا سخندان، محمد راهی، سعید رحیمی مقدم و علی بای قضاوت این بازی را برعهده دارند و رضا قیم به عنوان یاری داور چهارم و حسین نجاتی هم ناظر این بازی است.

استقلال- ماشین سازی تبریز/ استادیوم آزادی ساعت 20:15

آبی پوشان پایتخت هفته گذشته با رجحان برابر تیم سپاهان در آخرین دقایق وقت اضافه اختلافشان را با صدر جدول کاهش دادند و با 47 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به زرد پوشان اصفهانی در رتبه سوم قرار گرفتند.

شاگردان وینفرد شفر قصد دارند با حمایت طرفداران خود از سد ماشین سازی عبور نمایند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.

در آن سوی میدان، تیم ماشین سازی تبریز هفته گذشته در استادیوم خانگی اش برابر تیم نساجی مازندران متوقف شد و با 27 امتیاز در صندلی دهم قرار گرفته است. این تیم تبریزی میخواهد با امتیاز گیری برابر آبی پوشان پایتخت در راستا قهرمانی تراکتورسازی همشهری خود تاثیر گذار باشد.

مهدی سید علی به همراه سعید قاسمی، حمید سبحانی، احمد محمدی و رضا عادل قضاوت این بازی را برعهده دارند. فرهاد فرهاد پور به عنوان داور چهارم و علیرضا کهوری ناظر این بازی است.

بازی رفت 2 تیم با نتیجه تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

سایر دیدار های این هفته در روزهای پنجشنبه و آدینه پیگیری خواهد شد.

تعویق مذاکرات استقلال با باشگاه اروپایی

مشکل فرشید باقری با کاغذ بازی حل نمی گردد

تمدید قرارداد یک بازیکن استقلال با سفارش شفر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛ سرخپوشان به دنبال پنجمین برد متوالی ، شفر و شاگردانش در اندیشه کم کردن فاصله با صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛ سرخپوشان به دنبال پنجمین برد متوالی ، شفر و شاگردانش در اندیشه کم کردن فاصله با صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید