کارگردان هیتمن 3 به کرایتک پیوست تا کرایسیس 4 را بسازد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، استودیو کرایتک اعلام نموده است که توسعه بازی کرایسیس 4 به وسیله ماتیاس انگستروم (Mattias Engström) که از استودیو IO Interactive جذب شده است، راهنمایی و رهبری خواهد شد.

کارگردان هیتمن 3 به کرایتک پیوست تا کرایسیس 4 را بسازد

اخیراً انگستروم کارگردانی بازی هیتمن 3 را بر عهده داشته است. او تقریباً برای 8 سال در استودیو IO Interactive فعالیت نموده است تا اکنون به کرایتک پیوسته است. قبل از آن هم او تقریباً برای یک دهه در استودیو مسیو اینترتینمت شرکت یوبی سافت فعالیت نموده است. او از این هفته، فعالیت خود در توسعه بازی کرایسیس 4 را در سمت کارگردان بازی آغاز نموده است.

کرایتک در ماه ژانویه به صورت رسمی اعلام نموده بود که چهارمین قسمت از سری بازی کرایسیس در حال توسعه است. این خبر به وسیله مدیر عامل شرکت یعنی آونی یرلی (Avni Yerli) اعلام شده بود. در آن موقع، او گفت: این چیزی است که شما مدت ها از ما می پرسیدید، بنابراین اکنون زمان آن رسیده است که تأیید کنیم - بله، توسعه بازی بعدی کرایسیس در حال اجرا است.

یرلی شرح داد که بازی هنوز در مرحله اولیه توسعه خود است و به همین علت برای مدتی آماده نخواهد بود اما او بیان نمود: ما می خواستیم اخبار را در این زمان به شما بگوییم زیرا برای آینده بسیار هیجان زده هستیم و می خواستیم به شما اطلاع دهیم که ما به جامعه هواداران خود گوش خواهیم داد.

او در ادامه صحبت هایش گفته بود: کرایسیس برای بسیاری از مردم فوق العاده مهم است - گیمرها در همه جا آن را دوست دارند و بعضی از کسانی که امروزه در صنعت کار می نمایند به خاطر بازی اصلی این کار را انجام می دهند - بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم که قسمت بعدی این فرنچایز برای همه مناسب است و بتواند انتظارات شما را برآورده کند. با پیشرفت مراحل توسعه، در صورت امکان جزئیات بیشتری را منتشر خواهیم کرد. اما در این میان، بدانید که تیم متعهد و بااستعداد ما سخت کار می نماید تا یک بازی تیراندازی واقعی نسل بعدی را برای شما به ارمغان بیاورد.

کرایتک بازسازی سه گانه کرایسیس را در اکتبر 2021 منتشر کرد که بازسازی جدیدی از کرایسیس 2 و کرایسیس 3 را با بازسازی موجود بازی اول در یک بسته ارائه کرد.

ماتیاس انگستروم با کارگردانی بازی هیتمن 3 توانایی بالای خود را نشان داد و توانست در کنار استودیو IO Interactive یکی از برترین بازی های سال گذشته را ارائه دهد. به همین دلیل می توانیم برای انتخاب او به عنوان راهنمایی نماینده تیم توسعه دهنده کرایسیس 4 راضی باشیم.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "کارگردان هیتمن 3 به کرایتک پیوست تا کرایسیس 4 را بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان هیتمن 3 به کرایتک پیوست تا کرایسیس 4 را بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید