کار باارزش قهرمان وزنه برداری، کیا قدمی؛ مردی که پرستار پدر شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، قهرمان وزنه برداری با کاری که اخیرا انجام داده، نشان داد که تفاوت دیدگاه هاست که دنیای آدم ها را می سازد و جهت آینده شان را مشخص می نماید.

کار باارزش قهرمان وزنه برداری، کیا قدمی؛ مردی که پرستار پدر شد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، وزنه برداری در عین حال که با قهرمانی روبرو است که خودش تصمیم می گیرد، خودش اجرا می نماید، خودش کنار می رود و بعد هم مدعی می گردد که حقش را ضایع نموده اند، از سوی دیگر قهرمان دیگری را می بیند که به خاطر پدرش اردوی تیم ملی را ترک نموده و شاید حتی مدال دنیای را هم از دست بدهد اما برای او چیزی که اهمیت دارد، مسئولیتی است که به اسم فرزند بر دوش خود می بیند.

کیا قدمی یکی از نفراتی بود که از سوی محمدحسین برخواه به اردوی تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در مسابقات قهرمانی 2021 دنیا دعوت شد، اما او به فدراسیون بیان کرد که به خاطر بیماری پدرش به اردو نمی آید و از سرمربی تیم ملی اجازه گرفت که در کنار پدرش باشد.

او تک فرزند است و بعد از ابتلای پدرش به کرونا و وخامت حالش، قید حضور در اردوی تیم ملی را زد و داوطلبانه خواست خودش در بیمارستان پرستار پدر باشد تا او را به سلامت به خانه بازگرداند.

قدمی به خاطر بیماری پدرش، حتی قید مسابقه دنیای را زد؛ میدانی که می تواند برای او مدال ارزشمندی را به ارمغان بیاورد.

او در شرایطی این تصمیم را گرفت که برخواه تاکید نموده بود هر وزنه برداری که در اردوی جاری غیبت کند، جایی در تیم اعزامی به دنیای نخواهد داشت. با این حال او با اجازه کادرفنی، کنار پدر ماند و نشان داد قهرمان واقعی چه کسی است. بدون سروصدا قید تیم ملی را زد، اما هدفش چیزی والاتر از مدال دنیای بود، خدمت به پدر.

این کار زیبا و ارزشمندی است که کیا قدمی انجام داده و امیدوار هستیم که پاداش این کار انسانی، موفقیت روز افزون این وزنه بردار تیم ملی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کار باارزش قهرمان وزنه برداری، کیا قدمی؛ مردی که پرستار پدر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار باارزش قهرمان وزنه برداری، کیا قدمی؛ مردی که پرستار پدر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید