اخبار مجلس

رد شایعات افزایش قیمت بنزین، منظور: شوک درمانی نمی کنیم

به تازگی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه، سخت و تلخ است، اعلام کرده است: باید این تصمیمات را بگیریم و پای آن بایستیم و بفهمیم که این تصمیمات قابل اجراست.

13 مرداد 1402

وزارت ارتباطات دنبال جذب کاربران خارجی در پیغام رسان های بومی

دیجیاتو نوشت: وزیر ارتباطات در ملاقات با نمایندگان مجلس بیان کرد در کوشش هستند تا با حمایت از پیغام رسان های بومی، این پلتفرم ها بتوانند مورد اقبال کاربران خارجی قرار بگیرند.

13 اردیبهشت 1402

تشکیل 5 شهرستان تازه در دولت تصویب شد ؛معمولان و نیشابور شهرستان می شوند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز در جلسه هیأت دولت تشکیل پنج شهرستان تازه تصویب شد.

15 بهمن 1401

سخنگوی دولت: مشکل آب همدان و شهرکرد با انجام سه شیفت کاری درحال رفع شدن است

علی بهادری جهرمی گفت: در 15 سال گذشته پیشرفتی برای حل مشکل آب همدان مشاهده نشده است.

5 شهریور 1401

حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای شهر

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه گزارش سازمان مذکور در شهر تهران در سی و یکمین جلسه شورا اطلاع داد.

19 تیر 1401

تداوم محدودیت سفر به انگلیس تا خاتمه بهمن ماه

سازمان هواپیمایی کشوری از تداوم تعلیق پروازها به انگلیس به علت ادامه شیوع گونه جهش یافته ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد.

19 خرداد 1401

چهار محصول فناورانه و دانش بنیان در استان بوشهر رونمایی شد

چهار محصول فناورانه و دانش بنیان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، دریایی و درمانی با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان بوشهر رونمایی شد.

9 اردیبهشت 1401

جنگلکاری شمال تهران با گونه های بومی

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران ضمن اشاره به تداوم تخصیص بودجه به طرح حفظ ، احیاء و توسعه منابع طبیعی در شمال تهران در لایحه بودجه سال 1401 گفت: این منطقه را با گونه های بومی جنگلکاری خواهیم کرد.

27 بهمن 1400

چرا ریزش بازار سهام هنوز ادامه دارد؟ ، چند توصیه مهم به سهامداران برای معاملات فردا

به گزارش خبرنگاران،بازار سهام امروز در دومین روز معاملاتی هفته جاری باز هم با فرایندی منفی همراه شد و شاخص کل بورس افت گسترده ای را تجربه کرد. اما چرا فرایند منفی بورس ادامه دار شده است؟

2 مهر 1400

قطار سینما را نمی توان به خاطر کرونا متوقف کرد

تهران (پانا) - یکی از مهم ترین رسالت های بنیاد سینمایی فارابی از بدو تأسیس، حمایت از آثار کودک و نوجوان بوده است. سینمای کودک و نوجوان در دهه 90 با فراز و فرودهایی روبه رو بود.

22 تیر 1400

یک فوریت لایحه فروش یک ملک به فدراسیون فوتبال تصویب شد

تهران (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر تهران با یک فوریت لایحه مجوز فروش و تصویب معامله یک پلاک ثبتی به فدراسیون فوتبال موافقت کردند.

22 تیر 1400

جهانگیری: همه دستگاه ها باید برای توسعه ورزش همگانی اقدام کنند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، در این جلسه اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی در کشور گفت: توسعه ورزش همگانی باید در سیاستگذاری ها بطور جدی در دستور کار وزارت ورزش و همه دستگاه های کشور و حتی...

6 تیر 1400

خبرنگاران 13 فروردین حضور شهروندان در بوستان های کاشان ممنوع است

کاشان - خبرنگاران - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان گفت: تمامی پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های این شهرستان در روز طبیعت (13 فروردین) تعطیل است.

12 اردیبهشت 1400

تقویت شوراهای گفت وگوی استانی به برطرف مسائل منطقه ای یاری می نماید

دستورالعمل جدید ارزیابی و پایش عملکرد شوراهای گفت وگوی استانی در شهریور امسال ابلاغ شد. بر اساس اظهارات مدیر دبیرخانه شورای گفت وگو، از آنجا که تقویت شوراهای استانی به برطرف مسائل و چالش های منطقه ای یاری می نماید، فرآیند ارزیابی و پایش را طبق دستورالعمل...

11 بهمن 1399

خبرنگاران 5 میلیارد ریال به احداث دپارتمان معدن در نهبندان اختصاص یافت

بیرجند - خبرنگاران - فرماندار نهبندان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پنج میلیارد ریال برای راه اندازی دپارتمان تخصصی معدن در این شهرستان اختصاص داد.

4 بهمن 1399

آرای الکترال امروز به صندوق ریخته میشود، بایدن یا ترامپ؟

تهران (پانا) - نشست کالج الکترال آمریکا امروز در ایالات مختلف برگزار خواهد شد و آرای الکترال گزینشگران به صندوق انداخته می گردد تا با تایید آرا، پیروزی جو بایدن و شکست دونالد ترامپ به صورت رسمی تایید گردد.

30 دی 1399

قالیباف، 3 سال پیش در مناظرات انتخاباتی درباره برجام چه گفته بود؟

قالیباف که این روز ها در جرگه مخالفان برجام قرار گرفته است، سه سال پیش خود را موظف به حفاظت از برجام می دانست.

13 دی 1399

واکنش مسیح مهاجری به اظهارات ذوالنور علیه روحانی

مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان روز چهارشنبه رئیس جمهور روحانی که با تشریح سیره امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: آن حضرت به ما می آموزد که مرد جنگ باشیم به روز جنگ و مرد صلح...

17 آذر 1399

اولین پاتک به انبساط پولی در نیمه دوم سال، بانک مرکزی ترمز نقدینگی را می کشد؟

خبرنگاران:رئیس کل بانک مرکزی از برگشت نرخ کنترل متغیرهای نقدینگی به قبل از شیوع کرونا اطلاع داد. این سیاست با هدف قبض نقدینگی انجام می گردد.

2 آذر 1399

نبی خبر داد؛ تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش

دبیرکل فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری شکایت این فدراسیون از رای صادره فیفا درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی به دادگاه عالی ورزش خبر داد.

15 مهر 1399
تعداد: (40)