بازی رایانه ای و کنسول بازی

از دکمه های کناری ماوس چه استفاده هایی می توانیم داشته باشیم؟

امروزه تقریبا تمام ماوس ها، به غیر از مدل های بسیار ساده، از چند دکمه در بخش کناری خود بهره می برند. در این میان، بسیاری از کاربران نمی توانند از تمام پتانسل های دکمه های اضافی ماوس بهره ببرند. البته قابلیت های این دکمه ها هم تا حد زیادی بستگی به مدل ماوس...

15 بهمن 1402

پلی استیشن ویتا 10 ساله شد؛ کنسولی که از زمان خود جلوتر بود

کریستین فیلیپس (Christian Phillips) هنوز شگفت انگیزترین لحظه ای را که در پلی استیشن ویتا تجربه کرده بود، به خاطر می آورد؛ و این به چیزی مربوط می شود که در واقع هیچگاه برای این کنسول منتشر نشد.

9 بهمن 1400

سی دی پراجکت منابع بیشتری را صرف توسعه سایبرپانک 2077 می نماید

یک سال پیش، بازی سایبرپانک 2077 منتشر شد و صنعت بازی را با نظرات ضد و نقیض بازیکنان، باگ ها و مسائل اجرا روی کنسول های نسل هشتم تکان داد. استودیوی سازنده بازی، سی دی پراجکت رد، از آن موقع روی بهبود بازی و اعتبار خود کار نموده و به نظر می رسد که منابع بیشتری...

16 دی 1400

بتسدا توسعه بازی کارتی The Elder Scrolls را متوقف کرد

شرکت بازی سازی بتسدا خبر از توقف توسعه بازی کارتی خود داده است. طبق خبری که این شرکت به تازگی گفت، تا آینده ای نامشخص، ادامه ساخت و توسعه بازی The Elder Scrolls: Legends متوقف شده است.

5 بهمن 1398

تهیه کننده گیرز آو وار: فورتنایت را کم و بیش لغو کرده بودم

یکی از مدیران سابق شرکت بازی سازی اپیک گیمز طی مصاحبه ای فاش کرد که قصد لغو ساخت این بازی را داشته است؛ طوری که اگر او در این شرکت ماندگار می شد، امروز چیزی تحت عنوان بازی فورتنایت وجود نداشت.

14 مرداد 1398

سالک: در خصوص کناره گیری از لیگ صحبت نمیکنم، امروز خودمان نبودیم

سرمربی تیم خاتم اردکان که پیش از این از کناره گیری از لیگ سخن گفته بود، پس از بازی امروز حاضر به اظهار نظر در این باره نشد.

7 خرداد 1398

مهیج ترین اتوبوس سال معرفی گردید ، ترکیبی از تکنولوژی واقعیت مجازی و گردشگری

گروه اتوبوسرانی فلیکس باس در حال آزمایش یک طرح مبتنی بر واقعیت مجازی است که در مسیرهای خاصی در سرویس های اتوبوسرانی حاضر خواهد بود.

26 اردیبهشت 1398

صعود ولفسبورگ به رده پنجم با برد دقایق پایانی مقابل آگزبورگ

جدال تیم های آگزبورگ و ولفسبورگ در هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های آلمان به برتری ولفسبورگ انجامید.

22 اردیبهشت 1398

25 دی زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی برای تصویب در دولت

سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و ورزش همگانی، رییس کمیته ملی المپیک و معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از آمادگی جامعه ورزش برای حضور در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی خبر دادند، همچنین 25 دی زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون ها اعلام شد.

20 اردیبهشت 1398

وریا غفوری: برای موفقیت در جام ملت ها باید از فرصت ها استفاده کنیم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید از فرصت ها استفاده کنیم تا در جام ملت ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

20 اردیبهشت 1398

دانشور: اگر در کمپ UCI باشم، می توانم سهمیه المپیک بگیرم

رکابزن ملی پوش ایران بیان نمود در صورت حضور دوباره در کمپ تمرینی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری می تواند سهمیه المپیک 2020 را بگیرد.

19 اردیبهشت 1398

اتفاقات عجیب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با نتایج و اتفاقات عجیبی همراه بود. در این هفته از مسابقات پنج تیم برتر جدول به برتری رسیدند اما حفاری شکست سنگینی را متحمل شد.

15 اردیبهشت 1398

هشدار به کی روش: باقری را ببین

کارلوس کی روش می تواند درجام ملت های آسیا تیم ملی را صاحب یک بازیکن ویژه کند. بازیکنی که هم در پست هافبک دفاعی بازی می نماید هم هافبک هجومی.او فرشید باقری است. آماده ترین بازیکن استقلال.

14 اردیبهشت 1398

افت عجیب هر چهار هافبک پرسپولیس

علت ضعف پرسپولیس در نیمه دوم اما به عملکرد ضعیف هافبک های این تیم برمی شود که هر کدام از آنها می توانستند کاندیدای تعویض باشند و در نهایت، امید عالیشاه و بشار رسن در دقایق پایانی تعویض شدند.

12 اردیبهشت 1398

تهدید اصفهانیان در بیانیه باشگاه نساجی به آه طرفداران این تیم، علی امیری: آقای اصفهانیان هرکس جای شما بود 10 بار استعفا نموده بود

باشگاه نساجی مازندارن در بیانیه ای در اعتراض به داوری دیدار این تیم مقابل سپیدرود، نقدها شدیدی به فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال وارد کرد.

3 اردیبهشت 1398

هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان، ذوب آهن دوئل مدعیان را برد

در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن ، پیکان تهران را شکست داد و صدرنشین شد.

24 فروردین 1398

بلیت فروشی الکترونیک بازی پرسپولیس - تراکتورسازی از ظهر فردا شروع می گردد

بلیت فروشی بازی پرسپولیس - تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به صورت الکترونیکی انجام و از ظهر فردا (سه شنبه) شروع خواهد شد.

21 فروردین 1398

تکل فدراسیون بعد از دریافت بودجه میلیاردی

به گزارش خبرنگاران ، اکبر منتشلو ، مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم به کارگیری بازنشستگان، برای تایید نهایی به شورای نگهبان رفت و حالا آنطور که شنیده می شود این مصوبه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته و به زودی برای اجرایی شدن به سازمان ها و...

12 فروردین 1398

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم

برانکو، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از فینال گفت که به بازیکنانش بابت کوشش شان در لیگ قهرمانان آسیا افتخار می نماید.

9 فروردین 1398