نرم افزار و اپلیکیشن

از دکمه های کناری ماوس چه استفاده هایی می توانیم داشته باشیم؟

امروزه تقریبا تمام ماوس ها، به غیر از مدل های بسیار ساده، از چند دکمه در بخش کناری خود بهره می برند. در این میان، بسیاری از کاربران نمی توانند از تمام پتانسل های دکمه های اضافی ماوس بهره ببرند. البته قابلیت های این دکمه ها هم تا حد زیادی بستگی به مدل ماوس...

15 بهمن 1402

تحولی بزرگ در مترجم گوگل؛ ترجمه متن عکس ها ممکن شد!

دیجیاتو نوشت: کاربران نسخه تحت وب گوگل ترنسلیت از این پس امکان بارگذاری عکس ها و ترجمه متن داخل آن ها را در اختیار خواهند داشت.

18 اسفند 1401

جدیدترین قیمت روز گوشی در بازار، مقرون به صرفه ترین و گران ترین موبایل ها کدام هستند؟

آفتاب نیوز نوشت:قیمت روز گوشی موبایل در بازار 14 اسفند 1401 را در جداول زیر ببینید.

14 اسفند 1401

سند جامع گردشگری کشاورزی رونمایی می شود

سید مصطفی فاطمی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از رونمایی از سند جامع گردشگری کشاورزی خبر داد.

20 آبان 1401

نحوه وصل کردن هدفون بی سیم به تلویزیون

شاید شما نیز این احساس احتیاج را داشته باشید که گاهی بخواهید به دور از سروصدا و مزاحمت برای دیگران صدای تلویزیون را به وسیله هدفون خود دریافت کنید؛ و این سوال برایتان پیش آمده است که چطور می توانم هدفون خود را به تلویزیون وصل کنم؟

4 آبان 1401

آیا رژیم WW یا ویت واچرز باعث کاهش وزن می گردد؟

رژیم WW (که قبلا با عنوان Weight Watchers یا ویت واچرز شناخته می شد) یکی از محبوب ترین برنامه های کاهش وزن در دنیا است. میلیون ها نفر - از جمله افراد مشهوری مانند اپرا وینفری - به امید کاهش وزن به آن پیوسته اند.

5 مرداد 1401

چهار چیزی که گوگل باید از سیستم عامل iPadOS یاد بگیرد

اگر تبلتی اندرویدی بخواهید، سامسونگ تنها گزینه جالب این بازار است. سامسونگ مدت هاست که به تنهایی تبلت های اندرویدی را ارتقاء بخشیده و چندین ویژگی منحصربه فرد نرم افزاری مانند نوار اعلانات دو تکه و قابلیت استفاده از چندین نرم افزار به طور همزمان را به...

28 تیر 1401

مدیر عامل مستربلیط اطلاع داد: کاهش 200 هزار تومانی نرخ پروازهای داخلی

در پی کاهش حجم سفرهای هوایی، نرخ بلیط هواپیما در حدود 20 درصد کاهش یافت.

15 خرداد 1401

دانلود برنامه مدیریت و پخش رسانه Plex for Android Full 8.30.1.31022

نسخه نو برنامه مدیریت و پخش رسانه Plex for Android Full برای اندروید را از اینجا دانلود کنید.

20 اردیبهشت 1401

پلی استیشن ویتا 10 ساله شد؛ کنسولی که از زمان خود جلوتر بود

کریستین فیلیپس (Christian Phillips) هنوز شگفت انگیزترین لحظه ای را که در پلی استیشن ویتا تجربه کرده بود، به خاطر می آورد؛ و این به چیزی مربوط می شود که در واقع هیچگاه برای این کنسول منتشر نشد.

9 بهمن 1400

وان پلاس 10 و 10 پرو؛ هرآنچه از پرچم دارهای نو وان پلاس می دانیم

وان پلاس قرار است در سال 2022 از پرچم داران سری وان پلاس 10 در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به آنالیز قابلیت های این دو گوشی و بعلاوه انتظاراتی که از آن ها داریم بپردازیم.

1 بهمن 1400

راه اندازی گیت بلیت الکترونیک در موزه ملی

گیت بلیت الکترونیک در موزه ملی راه اندازی شد و از این پس بازدیدنمایندگان موزه ملی می توانند به وسیله اینترنت، بلیت الکترونیکی خود را دریافت نمایند.

29 دی 1400

سی دی پراجکت منابع بیشتری را صرف توسعه سایبرپانک 2077 می نماید

یک سال پیش، بازی سایبرپانک 2077 منتشر شد و صنعت بازی را با نظرات ضد و نقیض بازیکنان، باگ ها و مسائل اجرا روی کنسول های نسل هشتم تکان داد. استودیوی سازنده بازی، سی دی پراجکت رد، از آن موقع روی بهبود بازی و اعتبار خود کار نموده و به نظر می رسد که منابع بیشتری...

16 دی 1400

با همراه بانک خود وام بگیرید؛ آن هم بدون ضامن!

تجربه وام گرفتن با همراه بانک باید تجربه جذابی باشد، آن هم وقتی بتوانیم در شرایطی بدون احتیاج به ارائه ضامن این کار را انجام دهیم.

11 دی 1400

اپل iOS 14.8.1 را برای برطرف مسائل امنیتی آیفون های قدیمی تر منتشر کرد

اپل یک روز پس از انتشار آپدیت های iOS 15.1، iPadOS 15.1،WatchOS 8.1،tvOS 15.1 و macOS Monterey، به روزرسانی iOS 14.8.1 را برای گوشی هایی که از سیستم عامل iOS 15 استفاده نمی نمایند، منتشر نموده است. کاربران این گوشی ها می توانند با مراجعه به بخش Settings> General > Software Update این به روزرسانی iOS 14.8.1...

4 آذر 1400

افزایش شهرستانهای قرمز کرونا به 143

رنگ بندی کشور که از شنبه 19 تیر اعمال خواهد شد در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

29 تیر 1400

فناوری پیشرفته دروازه های الکترونیکی تردد بومی سازی شد

دروازه های الکترونیکی تردد دنیایی از فناوری های پیشرفته اند و عبور از راستا سخت فراوری نمونه ایرانیشان، به وسیله یک شرکت دانش بنیان ممکن شده است.

28 تیر 1400

دروازه های تردد ایران ساخت پاسخ گوی 80 درصد نیاز کشور است

یک شرکت دانش بنیان ایرانی پیروز به تولید دروازه های الکترونیکی تردد شده است، خوشبختانه این تولیدات می تواند 80 درصد نیاز کشور را مرتفع سازد.

17 تیر 1400

هدیه 20 گیگابایتی ایرانسل برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد

به گزارش بازرگانیخبرنگاران، این بستۀ هدیه، بر اساس ابلاغ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با توجه به درخواست استادان حوزه و دانشگاه، با هدف تسهیل در فرایندهای آموزش آنلاین در روزهای همه گیری بیماری کرونا، بر روی حساب آنان فعال شده است.

27 خرداد 1400
تعداد: (51)