آمار تلفات ریزش ساختمان در آبادان به پنج کشته و 25 مصدوم رسید

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آخرین آمار حادثه حادثه ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان در روز دوشنبه به پنج کشته و 25 مصدوم رسید.

آمار تلفات ریزش ساختمان در آبادان به پنج کشته و 25 مصدوم رسید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اخبار و رویدادها، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آخرین آمار حادثه حادثه ریزش بخشی از ساختمان متروپل آبادان در روز دوشنبه به پنج کشته و 25 مصدوم رسید.

فرهنگ کره بندی اضافه نمود: 20 دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد و کلیه نیرو های ستادی اورژانس اهواز به آبادان اعزام شده اند.

ظهر امروز دوشنبه بخش هایی از ساختمان 10 طبقه اداری - تجاری در خیابان امیری آبادان ریزش کرد.

15 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند. برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه 30 دستگاه آمبولانس از استان درخواست شده است.

در پی ریزش این ساختمان 9 تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و در حال ریزش برداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند. مجتمع در دست ساخت متروپل در مرکز شهر آبادان و در منطقه ای پر رفت و آمد واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آمار تلفات ریزش ساختمان در آبادان به پنج کشته و 25 مصدوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار تلفات ریزش ساختمان در آبادان به پنج کشته و 25 مصدوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید