بازار داغ تزریق واکسن کرونا در خوزستان، بهبهان همچنان در صدر جدول واکسیناسیون است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اندازه تزریق واکسن کرونا در خوزستان از 3 میلیون و 130 هزار دز فراتر رفت.

بازار داغ تزریق واکسن کرونا در خوزستان، بهبهان همچنان در صدر جدول واکسیناسیون است

فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ اخبار و رویدادها از اهواز، با اشاره به تزریق 3 میلیون و 136 هزار و 93 دز واکسن کرونا از شروع عملیات واکسیناسیون برای گروه های مختلف سنی تا به امروز در خوزستان گفت: بحمدالله هم اکنون نقشه استان عاری از شرایط قرمز و نارنجی است و بیشتر شهرستان ها در شرایط زرد و آبی قرار دارند.

او تزریق واکسن کووید-19 و سرعت گرفتن فرایند واکسیناسیون را عامل خروج خوزستان از شرایط های قرمز و نارنجی و بهبود شرایط دانست و اضافه نمود: هم اکنون آرامش به بیمارستان های استان بازگشته و آمار نمونه گیری، ابتلا و بعلاوه مرگ و میر به شدت کاهش یافته است.

ابول نژادیان با بیان اینکه 61 درصد جمعیت بالای 18 سال در استان نوبت اول و 31.1 درصد نیز نوبت دوم واکسن را تزریق کردند، گفت: 26.1 درصد از افراد رده سنی 12 تا 17 سال نوبت اول و 0.4 درصد نیز نوبت دوم را دریافت نموده اند، ضمن اینکه شهرستان بهبهان با تزریق 206 هزار دز واکسن در صدر جدول واکسیناسیون واقع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: واکسن کرونا به مقدار کافی در استان وجود دارد و از عموم شهفرایندان واجد شرایط تزریق واکسن خواهشمندیم پیش از وقوع پیک احتمالی کرونا در ماه های آینده، با تزریق واکسن خود را برابر این بیماری منحوس ایمن سازی نمایند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازار داغ تزریق واکسن کرونا در خوزستان، بهبهان همچنان در صدر جدول واکسیناسیون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار داغ تزریق واکسن کرونا در خوزستان، بهبهان همچنان در صدر جدول واکسیناسیون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید