خبرنگاران اسکله پل بندرخمیر بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، بندرعباس- خبرنگاران- فرماندار بندرخمیر گفت: اسکله بندرپل این شهرستان بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته شده و تنها رفت وآمدهای خودروهای تامین کننده موادغذایی و سوخت مانعی ندارد.

خبرنگاران اسکله پل بندرخمیر بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته است

میرهاشم خواهان عصر دوشنبه در جریان بازدید از اسکله بندرپل خمیر اضافه نمود: از بامداد تا پیش از ظهر امروز دوشنبه 20 بهمن ماه بیش از 50 وسیله حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس و 150 خودروی سواری با پلاک غیربومی توسط پلیس راهور و با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر به مبدا برگشت داده شده است.

وی بیان داشت: در راستای اجرایی کردن مصوبه های ستاد کرونای استان در مورد منع رفت و آمد و ورود خودروهای غیربومی به استان هرمزگان، محدودیت های ترددی در شهرستان خمیر شروع شده است.

فرماندار خمیر اظهارداشت: بندرخمیر یکی از محورهای مهم مواصلاتی و ورود توریست از سایر نقاط کشور به هرمزگان است.

خواهان ادامه داد: بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا، اکیپ های شبکه بهداشت و درمان روزانه جهت کنترل و انجام تست کرونا در اسکله بندرپل مستقر شده است.

وی در ادامه به شرایط رنگ بندی شهرستان های همجوار با خمیر اشاره و توضیح داد: شهرستان های قشم، بندرلنگه و بندرعباس از لحاظ رنگ بندی کرونا در شرایط نارنجی یا زرد هستند لذا از مردم شهرستان درخواست می گردد در صورت نداشتن کارهای ضروری از سفر به این شهرستان ها خودداری کنند.

اسکله بندرپهل به عنوان مهم ترین معبر مسافران و توریستان از اقصی نقاط کشور و همچنین رفت و آمد شهروندان 2 شهرستان خمیر و قشم است.

اسکله بندرپهل نیز در 70 کیلومتری بندرعباس و سه کیلومتری روستای پل و در 18 کیلومتری بندر خمیر واقع شده است و کوتاه ترین جهت دریایی تا جزیره قشم است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اسکله پل بندرخمیر بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسکله پل بندرخمیر بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید