خبرنگاران 13 فروردین حضور شهروندان در بوستان های کاشان ممنوع است

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کاشان - خبرنگاران - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان گفت: تمامی پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های این شهرستان در روز طبیعت (13 فروردین) تعطیل است.

خبرنگاران 13 فروردین حضور شهروندان در بوستان های کاشان ممنوع است

محمدرضا قنبری عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ اخبار و رویدادها با تاکید بر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در راستای جلوگیری از فرایند افزایشی شیوع این بیماری فراگیر اضافه کرد: این مصوبه به تمامی پارک ها، فضاهای سبز و تفرج گاه های شهرستان کاشان ابلاغ قانونی شده است.

وی با اشاره به اینکه از فردا شب (پنجشنبه) تمامی سرویس های بهداشتی پارک ها بسته و حتی آبرسانی به آن نیز در راستای جلوگیری از حضور تجمع شهفرایندان در عمل به مصوبات ستاد کرونا و جلوگیری از شیوع این همه گیری مرگ آور قطع می گردد، ادامه داد: 13 فروردین ورودی تمام پارک ها با ابزار منع ورود بسته است و در هماهنگی اجرا شده با نیروی انتظامی از پارک خودروهای شهفرایندان در این فضاها جلوگیری و در صورت توقف جریمه خواهند شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان، مشارکت عمومی در کنار تمهیدات بازدارنده را برای مقابله با کرونا و پیشگیری از موج بعدی شیوع آن را حایز اهمیت دانست و خودداری شهفرایندان از هرگونه حضور و اجتماع در مراکز تفریحی و تفرج گاه ها را خواهان شد.

وی تاکید نمود: شهفرایندان حق هیچ گونه نشستن و حضور در پارک ها ندارند، چرا که تمامی این سخت گیری ها فقط به خاطر سلامت خودشان و نجات جان تمامی افراد درگیر این اپیدمی کشنده است.

تعطیلی اثرهای تاریخی زیر نظر شهرداری

قنبری همچنین با بیان اینکه اثرهای تاریخی زیر نظر شهرداری در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است، گفت: حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه تاریخی طباطبایی ها و عباسی ها در این 2 روز تعطیل است و پذیرای گردشگران و بازدیدنمایندگان نیست.

وی با تاکید بر کوشش و زحمات مداوم و مضاعف معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از زمان شیوع ویروس کرونا در روزهای کاری حتی با لغو مرخصی آنان، اضافه کرد: همه باید کوشش نمایند تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا از خطرها و عواقب جبران ناپذیر بیماری کووید 19 پیشگیری گردد و تمامی مردم به روزهای عادی زندگی و شادی و نشاط دوباره برگردند.

مریم امیدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز با بیان اینکه شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با ثبت 86 مورد جدید به 15 هزار و 702 نفر رسید، گفت: اکنون در مجموع 132بیمار حاد تنفسی در مرکزهای درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری هستند.

مهدی دلاوری معاون بهداشتی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز روز گذشته با بیان اینکه شمار کرونای انگلیسی در این منطقه با اضافه شدن 30 مورد دیگر به 38 نفر رسیده است، گفت: با توجه به گردش این نوع از ویروس کرونا در منطقه کاشان، به احتمال زیاد در روزهای آینده ویروس کرونای انگلیسی در منطقه غالب گردد.

شهرستان افزون بر 364 هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

شهرداری کاشان 6 معاونت، پنج منطقه و 10 سازمان زیر مجموعه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 13 فروردین حضور شهروندان در بوستان های کاشان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 فروردین حضور شهروندان در بوستان های کاشان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید