خبرنگاران تیم های برتر هفتمین المپیاد طرح ملی دادرس در البرز معرفی شدند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، کرج - خبرنگاران- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با انتها یافتن هفتمین المپیاد استانی طرح ملی دادرس، تیم های برتر در این استان معرفی شدند.

خبرنگاران تیم های برتر هفتمین المپیاد طرح ملی دادرس در البرز معرفی شدند

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، فرشید علیزاده روز یکشنبه در آیین اختتامیه هفتمین دوره این طرح ملی در اردوگاه شهید رجایی البرز گفت: در این مرحله از مسابقات 250 دانش آموز دختر و پسر عضو طرح دادرس با مشارکت 60 نفر از مربیان، سرپرستان، داوران و ناظران در قالب تیم های منتخب مرحله شهرستانی به رقابت پرداختند.

وی بیان داشت: این دانش آموزان مهارت و توانمندی علمی خود را در رشته های پانسمان و بانداژ، اسکان اضطراری و چادرزنی، پناه گیری و خروج ایمن، آتل بندی و حمل مصدوم، اطفاء حریق، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و همچنین آزمون کتبی برای معین و معرفی تیم های راه یافته به بخش کشوری به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت دوران سخت 2 روز به طول انجامید، گفت: در این رقابت پرنشاط مدرسه پسرانه کاشانی پور از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج به رتبه اول دست یافت.

وی توضیح داد: مدارس، میر حبیبی و باهنر از آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج و مدرسه شهید فهمیده از آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج به صورت مشترک به مقام دوم دست پیدا کردند.

وی اضافه نمود: مدرسه شهدای فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد هم مقام سوم رسید.

علیزاده ادامه داد: در بخش دختران نیز مدرسه شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج به رتبه اول رسید و مدارس زینبیه شهرستان اشتهارد و شهید رمضان پور ناحیه 3 کرج نیزبه ترتیب در صندلی دوم و سوم ایستادند.

وی مطرح نمود: در مسابقات فرهنگی و هنری این المپیاد نیزمدارس فرزانگان و شهید فهمیده بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه نمود: در این المپیاد مدرسه شهید اسحاقی شهرستان طالقان به عنوان تیم برگزیده اخلاق و مدرسه میر حبیبی به عنوان تیم برگزیده بشر دوستی معرفی شدند.

وی تاکید نمود: مرحله کشوری هفتمین دوره المپیاد آماده تابستان امسال برگزار می گردد که مدارس کاشانی پور و احمدی روشن به نمایندگی از استان البرز در آن شرکت می نمایند.

استان البرز در سال گذشته در المپیاد طرح ملی دادرس پیروز به کسب رتبه اول کشوری شد.

البرز 460 هزار دانش آموز دارد.

2819/ ‬6993

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیم های برتر هفتمین المپیاد طرح ملی دادرس در البرز معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم های برتر هفتمین المپیاد طرح ملی دادرس در البرز معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید