عدم تناسب خطوط دفاع و حمله در بعضی تیم ها

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در سرانجام هفته چهارم لیگ برتر تیم شهر خودرو در صدر و شاهین بوشهر در قعر جدول قرار دارند. در هفته چهارم اتفاقات مهمی در این مسابقات افتاد که از جمله آنها می توان به پیروزی پرسپولیس در دربی تهران، شکست خانگی صدرنشین و پیروزی پر گل پیکان اشاره نمود.

عدم تناسب خطوط دفاع و حمله در بعضی تیم ها

از نکات جالب توجهی که در جدول این رقابتها به چشم می خورد، رابطه نه چندان متعارف عملکرد خطوط حمله و دفاع تیم های حاضر در این مسابقات است. در هفته چهارم تیم هایی که خطوط حمله قوی و پرکار دارند، خطوط دفاعی شان چندان مستحکم نیست و تیم هایی که خطوط دفاعی خوبی دارند، عملکرد خط حمله آنها قابل انتقاد است.

تیم فوتبال پیکان با 10 گل زده به همراه نساجی بهترین خط حمله مسابقات را دارد و این در حالی است که پیکان با 9 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی را هم در اختیار دارد.

نساجی دیگر تیمی که در کنار پیکان بهترین خط حمله را دارد، همراه با سایپا با 8 گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف را دارد و همین تیم سایپا که دومین خط حمله ضعیف لیگ را دارد، با 9 گل زده بعد از پیکان دومین خط حمله قوی را دارد.

در نقطه مقابل این تیم ها، تراکتور را داریم که بدون گل خورده در کنار سپاهان دارای بهترین خط دفاعی است. اما همین تیم با تنها 2 گل زده در کنار فولاد، استقلال، ذوب آهن و شاهین بوشهر ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد. با این تفاوت که یک گل از 2 گل تراکتوری ها گل به خودی بود که مدافعان تیم حریف به ثمر رسانده اند.

این موضوع فقط خاص تراکتور نیست و دیگر تیم هایی هم که خط دفاعی خوبی دارند، خطوط حمله پرکاری ندارند.

پرسپولیس با یک گل خورده، تنها 3 گل زده دارد. شهر خودرو 2 گل خورده و 5 گل زده دارد، فولاد و نفت مسجد سلیمان هم هر کدام 2 گل زده و 2 گل خورده دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عدم تناسب خطوط دفاع و حمله در بعضی تیم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تناسب خطوط دفاع و حمله در بعضی تیم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید