قزوین می تواند شهر دوچرخه کشور گردد

به گزارش وبلاگ اخبار و رویدادها، در طرح سه شنبه های بدون خودرو امروز جمعی از علاقمندان به دوچرخه صبح روز سه شنبه مسیر میرعماد تا چهار راه ولیعصر را رکاب زدند.

قزوین می تواند شهر دوچرخه کشور گردد

این حرکت فرهنگی ورزشی به همت انجمن دوستداران دوچرخه استان قزوین و با همکاری شهرداری قزوین و هیئت ورزشهای همگانی هر هفته روزهای سه شنبه برگزار می گردد.

آلن پطروسیان مسئول دوچرخه سواری در فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون ورزش های همگانی در این مراسم اظهارداشت: مسئولان شهری با همت بالا در تامین زیرساختهای شهری و آموزشی اقدامهای موثری انجام داده اند و با همکاری انجمن دوستداران دوچرخه اقدامات خوبی را عملیاتی نموده اند.

وی افزود: تاکنون بیش از 1500 دستگاه دوچرخه به مردم اهدا شده تا این ورزش در جامعه نهادینه گردد.

وی اعلام کرد: باید کاری کنیم تا ورزش همگانی و دوچرخه سواری همگانی به حالت رقابتی دراید و طرفداران و ورزشکاران در موفقیت تیمها و هیئت های ورزشی نقش مهمی دارند و باید یاری نمایند تا دوچرخه سواری در شهرها رایج گردد.

پطروسیان اعلام کرد: قزوین در ردیف گروه های برتر دوستدار دوچرخه سواری قرار گرفته و شهردار قزوین از سوی وزیر کشور زمینه های توسعه حمل و نقل پاک، مدیریت و نگهداری ناوگان اتوبوسرانی و بازسازی ناوگان فرسوده برتر کشوری شد.

وی اعلام کرد: این موفقیت ها آغازی است بر عملکرد موفق شهرداری که در برنامه راهبردی هیئت دوچرخه سواری که تقدیم شهرداری می گردد قزوین به عنوان شهر دوچرخه نامزد شده و می تواند بستری فراهم کند تا درردیف شهرجهانی دوچرخه هم قرار گیرد.

مسئول دوچرخه سواری در فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون ورزش های همگانی یادآورشد: مطرح شدن قزوین در حوزه ترویج دوچرخه سواری در سطح ملی و جهانی نیازمند بسترسازی مناسب و همت همگانی و کوشش شبانه روزی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قزوین می تواند شهر دوچرخه کشور گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزوین می تواند شهر دوچرخه کشور گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید